הדפסה על בקבוקים

בין אם אתם מתכננים לקנות אותם כמתנה או לשימוש אישי – בקבוקי מים בעיצוב אישי לשימוש חוזר הם פתרון נפלא. בנוסף לכך שהם דרך מדהימה לבטא את האני הייחודי שלכם, הם גם יגרמו לך להרגיש טוב בידיעה שהם עוזרים להפחית את השימוש בבקבוקי פלסטיק ברחבי הארץ ובעולם.

תוכן עניינים

רעיונות להדפסה על בקבוק שתיה עם שם

הדפסה על בקבוק נירוסטה תרמי בעיצוב אישי

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

מה אפשר להדפיס על הבקבוקים?

נתחיל מהסוף ונאמר שאפשר להדפיס את כל מה שתרצו – לא משנה כמה רחוק הדמיון שלכם יקח אתכם אחנו נוכל ליצור עבורכם את העיצוב המושלם למשל:

  • בקבוק עם שם – אולי אחת המתנות הכי פופלריות בקרב ילדים וכמובן גם ההורים, הדפסת שמות על בקבוקים יכול להתאים לימי הולדת ומסיבות סוף שנה כאחד.
  • הדפסת לוגו על בקבוקים – מושלם כמתנה לעובדים ומיתוג אירועים לעסקים.
  • הדפסת תמונות על בקבוקים – זו יכולה להיות תמונה שלכם מכל אירוע שלא תרצו לשכוח.
  • הדפסת משפטים – רעיון מעולה להקדשת מתנה עם ערך נוסף.

על איזה הבקבוקים אנחנו מדפיסים?

בקבוקי אלומיניום בעיצוב אישי הם דרך נהדרת לקדם את האירוע, העסק או הצוות שלכם. אנו מציעים מגוון עצום של בקבוקי מים לבחירה, כגון:

  • בקבוק נירוסטה שומר חום וקור 0.75 מ"ל – בקבוק נירוסטה ייחודי שישמור על טמפרטורת המים (קר או חם) למשך שעות.
  • בקבוק נירוסטה 0.75 מ"ל פיה מתכוננת – בקבוק נירוסטה איכותי עם פיה מתכווננת לשימוש נוח במיוחד.
  • בקבוק נירוסטה 0.5 מ"ל פיה טיקטק – בקבוק נירוסטה לשתיה קרה או חמה עם פיה מתקפלת לנוחות המרבית.
בקבוק לגן עם שם הילד

הדפסה על בקבוקים – למי זה מתאים?

הדפסה על בקבוקים מתאימה לכל אחד! מי מאיתנו לא קונה כוס קפה? או יוצא לריצה עם בקבוק מים צונן? מדובר במוצר פרקטי, אקולוגי שרלוונטי לכולם. אז מי מדפיס אצלנו הכי הרבה?

  • בתי ספר וגני ילדים – הדפסה על בקבוקים פופולרית מאוד במוסדות החינוך, כמתנה לסוף שנה, טיול שנתי, ימי הולדת ועוד. ניתן להדפיס בקבוק עם שם הילד. קל לשכוח, אך עד לא מזמן, הורים רבים היו שולחים את ילדיהם מדי יום עם בקבוק פלסטיק חדש והיו צריכים לרשום את שמם שחלילה לא יאבד במהלך היום. אך הזמנים השתנו והמודעות לאיכות הסביבה עלתה, אפשר לראות יותר ויותר בקבוקי מים לילדים עם שם וכולם מרוויחים מכל כיוון! גם הילד נהנה מבקבוק מעוצב ויפיפה וגם כולם תורמים לשימוש חוזר והפחתה בפלסטיק.
  • עסקים, ארגונים וחברות – כנסים, אירועי חברה, ימי גיבוש, תערוכות – בכל אלה נהוג במסגרתם להעניק מתנות ממותגות לאורחים או/ו לעובדים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון אפשרויות מלהיבות לעצב בקבוקי שתיה מאלומיניום בצורה הכי פשוטה ומהירה. ניתן להדפיס את הלוגו של החברה, תמונות של העובדים, סלוגן או ציטוט ולהיות בטוחים ששמכם תמיד יישאר בתודעה.

מה הם היתרונות של בקבוק תרמי בעיצוב אישי?

  1. בקבוקי מים מנירוסטה הם אקולוגים – האם ידעתם שאנשים ממחזרים רק כ-12% מבקבוקי הפלסטיק שהם קונים? ומתוך 12% רק 50% מכל מה שאנחנו מכניסים לפח עובר מיחזור בפועל? המשמעות היא, שהרוב המכריע של בקבוקי הפלסטיק מסתיים במזבלות שלנו, שם הם פולטים כימיקלים שמזיקים לסביבה שלנו ותורמים להתחממות הגלובלית. בקבוקי נירוסטה בעיצוב אישי מאפשרים לכם להיות שותפים לשמירה על סביבה בארץ וברחבי העולם.
  2. האפשרות העמידה יותר – הנירוסטה עמידה יותר מכל חומר אחר. מי רוצה לרגוש בקבוק מים רב פעמי שעשוי להישבר או להיסדק זמן קצר לאחר קנייתו? כל אחד רוצה לעשות השקעה נבונה בכספו, ולכן הגיוני לבחור באופציה העמידה ביותר הקיימת בשוק היום.
  3. שומרים על קור/חום המים – עבור רוב האנשים, אין דבר יותר גרוע מלקחת לגימה גדולה של מים חמים באמצע יום קיץ לוהט, או ההפך – לגלות שהקפה יתקרר אחרי מספר דקות. באמצעות בקבוק תרמי מנירוסטה, תוכלו להימנע מכך. הבקבוקים שלנו יכולים לשמור על טמפרטורת המים יציבה לפרקי זמן ארוכים יותר, במיוחד בהשוואה לגרסאות הפלסטיק.
  4. בריא יותר – בקבוקי נירוסטה שומרי עם טעמם של המשקאות שלהם לאורך זמן, אינם מכילים כימיקלים מזיקים לגוף ולא יוצרים אינטראקציה שלילית בין החומרים. חשבו כיצד פרוסת לימון עשויה ליצור אינטראקציה עם בקבוק הפלסטיק שלכם – לאורך זמן, החומצה של הלימון עלולה ליצור תגובה עם הפלסטיק ולשחרר חומרים רעילים. בקבוק מים מנירוסטה לא רק שלא מגיב עם המשקאות שאתם מוזגים לתוכו – הוא גם מצליח לשמר את הטעם שלהם.
  5. שגרת שתייה מהנה יותר – שגרת שתיית מים לילדים ולמבוגרים היא בעלת חשיבות רבה וחיונית לבריאות ולתפקוד תקין של הגוף שלנו. בין אם אתם מתכננים לרכוש בקבוק עם שם למטרות עסקיות או לילדיכם, כולם יודעים שעיצוב אישי הופך את השימוש במוצר למהנה הרבה יותר. המשמעות היא – שהם ישתו הרבה יותר.
  6. היגיינה גבוהה יותר – בקבוקים תרמים בעיצוב אישי מגיעים פיות מיוחדות שמסייעות בשמירה על היגיינה ומניעת הצטברות חיידקים, דבר שמבטיח שתיית מים נקיים ורעננים.
עיצוב בקבוקים

מגוון ענק של אפשרויות עיצוב והדפסות על בקבוקים תחת קורת גג אחת

הדפסה על בקבוק נירוסטה מאפשרת ליהנות משפע יתרונות – המים שלכם תמיד איתכם, טעימים יותר, רעננים ומזינים אתכם יותר מכל סוג בקבוק אחר. עכשיו אתם יכולים לעצב את הבקבוק המושלם שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים – תוכלו ללכת על האפשרות הפופולרית ביותר: בקבוק עם שם, לבחור עיצוב מרהיב או לבחור בהדפס יפיפה (שיגרום לכם לשתות יותר).