הדפסה על קפוצ'ונים

הדפסה על פריטים מסוגים שונים, בעיקר בגדים, הפכה למסורת אהובה במיוחד בישראל; עם הדפסים מותאמים אישית, אתם יכולים להפוך כל פריט לבוש למתנה מיוחדת. אם אתם מחפשים שירות הדפסה על קפוצ'ונים, כאן בטאפ פרינט תוכלו ליהנות משירת עיצוב והדפסה איכותי במיוחד לכל אירוע ואספקה לכל רחבי הארץ.

תוכן עניינים

רעיונות להדפסה על קפוצ'ון

הדפסת על קפוצ'ון באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

הדפסה על קפוצ'ונים: לאילו אירועים?!

שירות הדפסה על קפוצ'ון אידאלי כמתנה ומזכרת באירועים רבים, כולל:

  • סוף מסלול: סיום מסלול הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בחייהם של צעירים בישראל; ואם יש מסורת אחת שחובה לקיים אחרי סיום מסלול זה הזמנה של חולצות עבור האירוע. חוץ מהטי שירט המסורתית, בטאפ אייר אתם יכולים להזמין קפוצ'ונים מודפסים ליחידה שלכם, וליהנות ממזכרת שתלווה אתכם כל החיים.
  • סיום קורס קצינים / מכים: עוד מסורת צבאית אהובה זה הדפסה על חולצות ופריטי לבוש אחרים. כאן בטאפ אייר ניתן להזמין קפוצ'ונים עם הדפסים ברוח סיום הקורס עם כל מה שאתם רוצים: סמל היחידה, משפטים מצחיקים, סיסמא וכל דבר אחר.
  • טיול שנתי: עוד לפני התקופה של הצבא יש תקופה מיוחדת אחרת: התיכון. טיולים שנתיים מהווים חלק אהוב ובלתי נפרד מחייהם של מתבגרים, וגם בהם נהוג לתת חולצות או קפוצ'ונים עם הדפס. המסורת הקטנה הזו עוזרת לחבר בין חברי השכבה ולתת להם מזכרת מתקופה מיוחדת, לפני השלב החשוב הבא בחייהם.
  • מסיבת גיוס: אם אתם חוגגים מסיבת גיוס, או מתכננים מסיבת גיוס לילדכם, אי אפשר לוותר על הדפסים בהתאמה אישית. הדפסת קפוצ'ונים למסיבות גיוס זמינה לכם כאן בטאפ אייר, עם עיצובים מותאמים אישית, שיהפכו למזכרת נפלאה להמשך הדרך.
  • ימי הולדת חורפיים: אלו שנולדים בחורף נאלצים פעמים רבות לחגוג בימים גשומים, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים לחגוג בגדול. בין שאר הפעילויות ביום הולדת חורפי, תוכלו לחלק גם קפוצ'ונים מודפסים לאורחים, או לבעל החגיגה. המזכרת המחממת הזאת בהחלט תשדרג את החגיגות, והיא תעביר לכולם את החורף בכיף.
  • פינוק אישי: קפוצ'ונים להדפסה הם גם מתנה מושלמת לפינוק אישי – עבורכם ועבור אנשים אחרים בחייכם. אם מישהו שאתם מכירים חוגג יום הולדת, או שאתם רוצים לתת מתנה מודפסת במועדים מיוחדים – כמו ימי שנה – קפוצ'ון הוא בדיוק עבורכם. אתם יכולים להדפיס תמונה שלכם עם האדם השני, משפט מצחיק, דברים שמסמלים את היחסים בחייכם וכל דבר אחר שתרצו.

מה אפשר להדפיס על חולצות קפוצ'ון?

זה בידיים שלכם; אתם יכולים לבחור כל מה שאתם רוצים להדפיס על קפוצ'ונים – מאיורים ועד כיתוב, וכמה רעיונות אהובים להדפסים כאלו הם:

  • משפטים מצחיקים: שבירת קרח, אמרנו? אין כמו משפט מצחיק כדי לשבור את הקרח עם האורחים, וליהנות מאירוע קליל וכיפי. "שברת, שילמת", "איך נפלו גיבורים", "אני עם הכלה", ומשפטים אחרים שמודפסים על חולצות לחתונה הם שובר הקרח האולטימטיבי.
  • בדיחות פנימיות: יש לכם בדיחות זוגיות פנימיות? או בדיחות פנימיות ביניכם ובין החברים? זה הזמן להוציא אותן לאור עם הדפס על חולצה שתרקדו איתה כל האירוע.
  • תמונות ואיורים: תמונות ואיורים הם בין ההדפסים הפופולריים ביותר עבור חולצות לחתונות: קריקטורות, איורים שלכם בני הזוג, תמונות מצחיקות, וכל תמונה אחרת שתרצו יכולה להופיע על החולצה שלכם לחתונה.

למה כדאי להדפיס על קפוצ'ונים עם TapPrint?

אם אתם מחפשים שירותי הדפסה על קפוצ'ונים או פריט לבוש חורפי אחר, חשוב לבחור בשירות מקצועי ובעסק עם ניסיון בתחום. הדפסים על פריטי טקסטיל צריכים להיות איכותיים, ובשביל זה צריך את המכשור המתאים למטרה. כאן בטאפ פרינט אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה החדישה ביותר עבור הדפסות מסוגים שונים: התוצאה היא הדפסים איכותיים, ברורים, בצבעים חיים ואריכות ימים.

המוצרים שאנו מדפיסים מחזיקים מעמד לאורך זמן, ואפשר לכבס אותם בלי חשש. בהזמנת קפוצ'ונים תוכלו ליהנות ממזכרות מיוחדות ואיכותיות במיוחד, בשלל מידות וצבעים. צוות המעצבים שלנו מתמחה בהתאמה של עיצוב לצרכים של לקוחותינו, ככה שתוכלו ליהנות בדיוק מהעיצובים שרציתם, איך שרציתם.

כאן תיהנו משירות כולל במקום אחד – החל משלב העיצוב ועד האספקה. אתם מוזמנים לפנות אלינו מתי שתרצו, ולבצע הזמנה של קפוצ'ונים מודפסים ומגוון מוצרים אחרים באיכות ללא תחרות.

שאלות ותשובות

המחירים של להדפסת קפוצ'ונים משתנים בהתאם למורכבות העבודה והכמויות. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

את כל המוצרים אנו מדפיסים אצלנו בבית העסק, לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. אך זה תלוי במלאי והזמנות קיימות. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.
כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפס המושלם. 
אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם קפוצ'ונים עם הדפסה איכותיות וברמה גבוה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה כבסו את הקפוצ'ון בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.
אנו מדפיסים לכל כמות. החל מהזמנה של הדפסה על קפוצ'ון בודד ועד הזמנות של אלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.
אנו מתחייבים לספק הזמנות על 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.
אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גם לילדים וגם למבוגרים.
ניתן להדפיס על חולצות לחתונה בצבע שחור או לבן, ניתן להזמין גם בצבעים אחרים בזמנה מעל 40 יחידות.
הקפוצ'ונים שלנו עשויין מ-65% פוליאסטר ו-35% כותנה.

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.