חולצות מודפסות
לחיילים

התקופה לפני הצבא והשירות הצבאי הם מהתקופות המיוחדות והמשפיעות ביותר בחיינו; במדינה הקטנה שלנו גיוס לצבא הוא אבן דרך לצעירים וצעירות שמתגייסים לשירות, ולמשוחררים ותיקים רבים יש חולצה שמהווה מזכרת לתקופה הייחודית הזו. אם אתם משרתים בצבא או מפקדים על חיילים ורוצים להנציח את התקופה, חולצות מודפסות לחיילים זאת הדרך המושלמת לעשות זאת. ב -TapPrints תוכלו ליהנות משירות הדפסה על חולצות חיילים, ואנו נשמח להכין לכם מזכרות מהתקופה הבלתי נשכחת בצבא.

תוכן עניינים

חולצות מודפסות לחיילים

הדפסה על חולצות לחיילים באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

מתי אפשר להזמין חולצות מודפסות לחיילים?

במהלך השירות הצבאי ישנם אירועים חשובים רבים שמהווים ציוני דרך. אם אתם רוצים להנציח את האירועים האלו, הדפסת חולצות לחיילים תעשה את העבודה. ניתן להזמין חולצות עם הדפסים לחיילים עבור:

  • סיום טירונות: בהחלט סיום מסע ששווה להזכיר
  • סיום קורס קצינים: אבן דרך חשובה נוספת שמסמלת סיום מוצלח של קורס קצינים
  • סוף מסלול: אתם בטח מכירים חולצות סוף מסלול של בני משפחה שהחזיקו מעמד עשרות שנים, וזאת מסורת אהובה שנחגגת גם היום
  • עליה ליחידה: ציון דרך חשוב עבור חיילים רבים שדורש חולצה מיוחדת
  • סוף קורס מכים: הקורסים המאחדים האלו מחברים בין חיילים, ומכים טריים רבים מציינים את האירוע עם חולצות מודפסות
  • שבוע נופש: לאחר טירונות, אימונים ואימונים נוספים, שבוע נופש הוא בהחלט הפסקה מבורכת שגם לה מגיעה חולצה משלה
חולצות מודפסות לסוף מסלול

מה אפשר להדפיס על חולצות לחיילים?

TapPrint מספקת ללקוחותיה חולצות  עם הדפסה איכותיות, במגוון דגמים, גוונים ומידות. כאן אתם יכולים להזמין חולצות לכל היחידה שלכם, וליהנות מחולצות איכותיות עם הדפסים שמחזיקים מעמד לאורך שנים.

ניתן להזמין הדפסת חולצות לחיילים מכותנה מלאה, או חולצות דרייפיט (לייקרה) מנדפות זיעה ונוחות במיוחד. מלבד האיכות של החולצות, ההדפסים מתבצעים בטכנולוגיות מתקדמות כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר. הודות לכך ניתן לכבס את החולצה בהתאם להוראות ללא חשש, וליהנות ממזכרת מיוחדת גם שנים רבות לאחר שתסיימו את השירות.

הדפסה על חולצות לחיילים במחירים נוחים ושירות מקצועי בכל עת

הדפסת חולצות לחיילים זמינה לכם אצלנו בכל עת. הצוות שלנו כולל גרפיקאים מקצועיים שיעצבו לכם חולצות בעיצוב אישי, באיכות גבוהה במיוחד.

בנוסף, ב- Tap-Print חשוב לנו שלקוחותינו ייהנו ממחירים נוחים, בלי להתפשר על האיכות. מחירים של חולצות אצלנו מתחילים ב-27 ₪ בלבד, כך שאתם יכולים להזמין חולצות רבות במחירים משתלמים במיוחד.

אם אתם לא בטוחים מה להדפיס על החולצות או שיש לכם שאלות – אנו כאן עבורכם. הצוות שלנו ישמח לספק לכם שירות מותאם אישית, ולייעץ לכם על העיצוב המתאים ביותר לחולצות שלכם.

תקופת הצבא מהווה שלב מיוחד בחיינו, שלב שאנחנו לעולם לא שוכחים. כדי לציין את התקופה הזו, יש מסורת ארוכת שנים של הדפסת חולצות לחיילים, וב Tap-Print אנו שמחים להמשיך את המסורת הזו עם דורות חדשים של חיילים. אם אתם מחפשים שירות הדפסה חולצות איכותי במחירים משתלמים – אנחנו כאן עבורכם. השאירו לנו פנייה או צרו עמנו קשר, ואנו נחזור אליכם במהרה, ונספק לכם שירות הדפסה על חולצות לחיילים באיכות גבוהה.

שאלות ותשובות

המחירים של להדפסת חולצה לחיילים מתחיל ב-27 ש"ח ויכול לעלות בהתאם למורכבות העבודה. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

את כל המוצרים אנו מדפיסים אצלנו בבית העסק, לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. אך זה תלוי במלאי והזמנות קיימות. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.
כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפסה המושלמת. ניתן למתג ולהדפיס על החולצות על מה שתרצו.
אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם חולצות עם הדפסה איכותיות וברמה גבוה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה כבסו את החולצה בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.
אנו מתחייבים לספק הזמנות על 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.
אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גדולות וקטנות.
ניתן להדפיס על חולצות לחיילים בצבע שחור או לבן, ניתן להזמין גם בצבעים אחרים בזמנה מעל 40 יחידות.
אנחנו מדפיסים על חולצות 100% כותנה או חולצות דרייפט?

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.