הדפסה על נעליים בעיצוב אישי

יש לכם עיצוב שיראה מושלם על הסניקרס שלכם? רוצים לעצב דגם מקורי בעצמכם? הדפסה על נעליים בהתאמה אישית זה הקטע שלנו! אנחנו מדפיסים כל עיצוב על כל נעל – בעזרת מכשור וטכנולוגיה מתקדמת שיוצרים הדפס איכותי, ממש כאילו יצאו מהמפעל של אחד המותגים הגדולים. זה הזמן לתת ליצירתיות שלכם (או שלנו) להשתולל!

הדפסה על נעליים לחברות ועסקים

חוגגים אירוע עסקי? השקת מוצר? האפי האוור? אולי איזה ערב צוות מגבש? או שסתם בא לכם לפנק עובדים מצטיינים במתנה מקורית הגעתם למקום הנכון! אנחנו מומחים בהדפסה על נעליים לעסקים, סטראטאפים וחברות היי טק.

ב Tap-Print אנחנו יכולים לעצב לכם נעליים בהתאמה אישית ולהדפיס בכמויות גדולות כל מה שתרצו החל מתמונות, משפטים, לוגו של החברה ועוד. אנחנו יכולים לספק הזמנות של מאות ואלפי נעליים לכל חברה בכל גודל.

הדפסה על נעליים ב-3 שלבים

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

הדפסה על נעליים לחברות

בואו לעצב את הנעליים שלכם בעצמכם!

אז איך זה עובד? בקלות! יוצרים איתנו קשר וקובעים שיחת ייעוץ עם אחד מהמעצבים שלנו, אנחנו נראה לכם עיצובים ורעיונות שלנו להדפסה על הנעל או שאתם תעבירו אלינו את העיצובים והתמונות שלכם, אחרי שהחלטנו מה מדפיסים על הנעל בוחרים את והמיקום המושלם להדפסה. אנחנו לא נכין את הנעל לפני שתאשרו את הסקיצה שנשלח אליכם – כך תוכלו להיות בטוחים שההדפסה על הנעל תצא בדיוק כמו שרציתם. 

טרנד ההדפסה על נעליים בעיצוב אישי תופס תאוצה מרגע לרגע, מסטייליסטים ואנשי אופנה ועד לסלבס וכוכבי רשת – כולם עפים על הרעיון של הדפסה על נעליים ומעצבים נעלי סניקרס שוות בעיצובים מקוריים וייחודיים שלהם.

בין אם אתם מחפשים זוג עבורכם, בתור מתנה מושקעת או כליין מגניב משלכם אנחנו נשמח לעזור לכם וליצור אתכם יחד את הנעל הבאה שלכם:

נעל מקורית ומיוחדת עבורכם – אם בא לכם להתחדש עם זוג נעליים חדשות אך מחפשים לתת טאצ' אישי משלכם הדפסה על נעליים זה בדיוק בשבילכם! תוכלו לעצב את הנעל מאפס או להשתמש בעיצובים שלנו ולשחק בין עם האלמנטים השונים עד שתמצאו את הסקיצה המושלמת עבורכם.

מתנה מושלמת לחברים קרובים, בני זוג ומשפחה – נעליים בעיצוב אישי זאת מתנה מושלמת לקרובים שלנו. מה שהופך נעליים בעיצוב אישי למתנה כל כך מוצלחת זה השילוב של מוצר שיקי, מהמם ושימושי עם עיצוב אישי שמראה עד כמה אכפת לכם ממקבל המתנה. תוכלו לעצב נעל מקורית שתתאים לסגנון הלבוש , לתחביבים ואפילו להוסיף את שם האדם. השמים הם הגבול! אנחנו מזמינים אתכם להציץ באתר ולשאוב השראה משם.

העיצובים שלכם, הנעליים שלהם – תמיד חלמתם להוציא ליין מגניב של נעליים בעיצובים מקוריים שלכם ולראות איך אחרים מתלהבים וקונים אותם? דברו איתנו!  אנחנו נשמח לעזור לכם לעצב ולתכנן כמה דגמים ייחודיים שתוכלו לשווק לסביבה הקרובה ואפילו להפוך לביזנס של ממש.

הדפסה על נעל

אם כבר מדפיסים אז רק אצל הטובים ביותר

בואו נגיד את האמת, הדפסה על נעליים זה מגניב, אבל אם ההדפס נראה זול ולא איכותי זה עלול לפספס את כל הנקודה. אז אם אתם מחליטים ללכת על זה ולהשקיע, תעשו את זה רק אצל הטובים ביותר – אנחנו בחברת "שם חברה" רק מחכים להפוך את הרעיונות שלכם לנעליים מגניבות שיגנבו את ההופעה.

רוצים לקבוע שיחת ייעוץ? אנחנו כאן לשירותכם, השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו.

שאלות ותשובות

המחיר של נעל מודפסת בעיצוב אישי הוא ב-650 ש"ח. ניתן להדפיס תמונות/ גרפיקות שלכם/ שמות/ דמויות וכדומה. אין הבדל במחיר בין העיצובים.

כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את הנעל המושלמת.
אנחנו יכולים לספק נעלי אולסטאר גבוהות ונמוכות בצבע לבן , אך אתם יכולים להביא איזה זוג נעליים שתרצו מכל דגם של כל חברה ואנחנו נדפיס עליהן את העיצובים שתרצו.

בהחלט כן! אנו מדפיסים על נעליים בכל כמות. החל מהזמנה בודדת של זוג נעליים אחד ועד הזמנות של מאות ואלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.

  • בהזמנה מעל 10 זוגות נעליים תינתן הנחה.

אנו משתמשים בטכנולוגיות הדפסה מתקדמות  ומחומרי הדפסה יעודיים ואיכותיים ביותר, לכן ניתן לכבס את הנעליים שלנו, אך לא בטמפרטורה שלא עולה מ 30-מעלות.

אנו מתחייבים לספק הזמנות על 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. יחד עם זאת לרוב אנחנו מספקים את המוצרים הרבה לפני הזמן המשוער.

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.