הדפסה על מכנסיים

מחפשים מתנה מקורית לחברים חובבי אופנה? מכנסיים עם הדפס מיוחד זו המתנה המושלמת עבורכם! מכנסיים עם הדפס ייחודי, יהפכו את המכנסיים לפריט אופנתי במיוחד, "וואן פיס" לכל דבר… לכן, אם אתם מחפשים מתנה שווה שאין לאף אחד אחר, או שמתחשק לכם לפנק את עצמכם במתנה שתחזיק שנים, לכו על מכנסיים עם הדפסה.

תוכן עניינים

הדפסת מכנסיים באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע המכנס, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על המכנס

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את המכנסיים.

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

למי מתאים מכנסיים עם הדפס?

מכנסיים עם הדפס – בין אם זה הדפסה על מכנסיים רגילים, או הדפסה על מכנסי פוטר הן פשוט פריט אופנתי מיוחד שיכול להתאים כמתנה לאחרים, או אפילו לעצמכם. אז למי זה מתאים? הנה למי זה יכול להתאים?

  • מתנה לבני נוער – זה ידוע שבני נוער אוהבים להתלבש בביגוד אופנתי, ואפילו קצת "משוגע", וגם לבלוט לעומת החברים שלהם… לכן הם פשוט יתאהבו במתנה הזו שהיא מיוחדת במינה. תוכלו לקחת מכנס פוטר מגניב, ולהדפיס עליו דמות מצוירת שהם אוהבים (כי בינינו הם עדיין ילדים), את השם שלהם, או תמונה של זמר או זמרת אהובה! כך או כך, תהיו בטוחים שהם לא יפסיקו ללבוש את המכנסיים האלה! כך שזו מתנה שימושית במיוחד.
  • מתנה לעובדים שלכם – אם אתם "הד אוף פאן" בחברת הייטק, או מנהלי משאבי אנוש בחברה מסחרית – אנחנו בטוחים שאתם תמיד במרוץ אחרי המתנה המושלמת והמיוחדת עבור העובדים שלכם! ומכנס עם הדפסה ייחודית של הלוגו של העבודה למשל, יכול להיות מגניב במיוחד… אם תבחרו בטרנינג או פוטר, תבטיחו שהעובדים שלכם יהיו עטופים במיוחד בימים החמים, ושהם יהנו מאוד מהמתנה שנתתם להם.
  • מתנה לבן או בת הזוג – אם אתם מחפשים מתנה מקורית לחצי השני שלכם, מכנס יפה עם הדפס יכול להיות מתנה מדויקת עבורם. תוכלו להדפיס תמונה של שניכם, או אפילו ציור מיוחד שלכם… או כל מה שתבחרו כדי ליצור מתנה שתשמח את בן או בת הזוג שלכם.

רעיונות להדפסות על מכנסיים

יש המון רעיונות יצירתיים להדפסות על מכנסיים, למשל:

דמות מצוירת

כולם יודעים שזה שיקי בטירוף ללבוש מכנס יפה עם הדפסה של דמות מצוירת שכולם אוהבים! ככה לא תצטרכו להפוך את הרשת או את חנויות האופנה ולמצוא מכנס עם הדמות האהובה עליכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את המכנס, את הדמות שאתם אוהבים, ואת התמונה הספציפית שאתם רוצים ופשוט לשלוח להדפסה ולקבל מכנס יפה וייחודי שישמש אתכם שנים קדימה.

תמונה של בן או בת זוג

מכנס עם תמונה של בן או בת הזוג היא מתנה רומנטית, שיכולה להיות גם מתנה הומוריסטית! תוכלו לבחור תמונה מצחיקה של בן או בת הזוג שלכם, או תמונה רומנטית של שניכם שיהפכו את המכנס שרכשתם עבורכם למעניין וייחודי במיוחד , בזכותה הם לא ישכחו אתכם בחיים!

טקסט מעצים

אחד מהרעיונות היותר פופולריים של הדפסה על מכנסיים, הם הדפסת משפט או ציטוט מעצים – כך כל פעם שתסתכלו על המכנסיים תראו משפט שירים לכם, כמובן שאפשר ללבוש את המכנסיים לאימון, כך המכנסיים ירימו לכן את המוטיבציה ויגרמו לכם להרגיש הכי טוב בעולם ולהביא לתוצאות מדהימות באימון.

עיצוב אישי

אם יש לכם עיצוב שתכננתם או ציירתם, ומאוד הייתם רוצים להדפיס אותו על המכנסיים שלכם דעו שזה אפשרי! כך תהפכו את המכנסיים שלכם לפריט מיוחד שיש אך ורק לכם – אז אם אתם אוהבים ללבוש בגדים מיוחדים, כאלה שכולם סביבך שואלים "מאיפה רכשת?", מכנס עם הדפסה בעיצוב אישי זה לגמרי ה-דבר עבורכם.

איפה מזמינים מכנסיים מודפסים?

מכנסיים מודפסים ברור שמזמינים ב-Tap Prints! אצלנו תוכלו לבחור מגוון מכנסיים ועיצובים מיוחדים – כך ניצור עבורכם את המכנסיים הכי יפים ואיכותיים שיש.

Tap Prints – המקום המושלם להזמנת מכנסיים מעוצבים עם הדפסה!

מחפשים מכנסיים מחממים ואיכותיים עם הדפסה ייחודית? הזמינו דרכנו, כי פשוט אין סיכוי שתתחרטו – מהסיבה הפשוטה, ההדפסות שלנו הן הכי איכותיות בשוק ומבוססות על טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת, שתגרום להדפסה להחזיק שנים רבות. תוכלו להוסיף להזמנה חולצות מודפסות, סוויטשרטים מודפסים, ועוד מוצרים עם הדפס!

אנו מציעים פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית לצרכים שלכם. אנו מתמחים בייצור ועיצוב מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, במחירים נוחים במיוחד. אנו נעניק לכם שירות אישי לאורך כל הדרך – החל משלב הרעיון ועד לאספקת המוצר המוגמר. המטרה שלנו היא לעזור לכם לממש את החזון שלכם וליצור מוצרים ייחודיים שיבליטו אתכם או את העסק שלכם. אל תהססו ליצור איתנו קשר – נשמח להציע לכם פתרונות יצירתיים לשיווק וקידום העסק שלכם.