הדפסה על חולצות
לעסקים

רוצים לקחת את המיתוג של העסק שלכם לשלב הבא? הדפסה על חולצות יכולה להתאים לכם בול! הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הדפסת חולצות ממותגות לעסקים, מא' ועד ת'!

תוכן עניינים

חולצות מודפסות לעסקים: לעובדים, ללקוחות ועוד

הדפסת חולצות לעסקים באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

למה כדאי להזמין חולצות מודפסות לעסק?

מיתוג הוא חלק חשוב מבניית העסק, ויש לו יתרונות רבים. ברגע שהשם של המותג שלכם מופיע על מגוון מוצרים, אתם יכולים להשתמש בהם ככלי פרסומי לכל דבר וכן להיעזר במוצרים על מנת ליצור תחושת שייכות אצל העובדים. חולצות מודפסות לעובדים  הן רעיון מעולה לכלי מיתוגי לעסק, ברגע שצוות העובדים לובש חולצה ממותגת אפשר לראות את פרטי העסק והלוגו בקלות והעסק שלכם נשאר בתודעה של הלקוח גם אם הוא לא מודע לכך בהכרח. 

מה אפשר להדפיס על חולצות מודפסות לעובדים ולקוחות?

היופי בחולצות מודפסות לעסק, וחולצות מודפסות בכלל, הוא שיש לכם שטח פנים יחסית רחב לעבוד איתו, ולכן העיצובים יכולים להיות ברורים ובולטים במיוחד. על חולצות ניתן וכדאי להדפיס את הלוגו עמו החברה מזוהה, וכמובן להוסיף איורים או כיתוב לפי טעמכם. כמובן שמומלץ להדפיס משני צדדי החולצה, כך שניתן יהיה לראות את הלוגו של החברה מכל כיוון של הבגד. חולצות מודפסות ללקוחות הן גם מומלצות במיוחד, והן יכולות לאפשר לכם להמשיך ולמתג את עצמכם מבלי להתאמץ!

רעיונות להדפסה על חולצות לעסקים

יש מגוון סגנונות שונים של חולצות לעסקים, ואתם יכולים לבחור את סוג החולצה שישקף הכי טוב את העסק שלכם. אם לעסק שלכם עדיין אין לוגו, או שאתם מתלבטים מה בדיוק להדפיס על החולצה – קבלו כמה רעיונות שיכולים להתאים לכם.

נסו למצוא אייקון או תמונה של מוצר הרלוונטי לחברה שלכם – אם למשל יש לכם חברת מזון, אפשר לחפש לוגו או תמונה רלוונטית של סוג האוכל הנמכר ולהדפיס אותה על החולצה. טקסט נראה טוב במיוחד על חולצה וכדאי גם לכתוב משפט שמתאר את העסק או את פרטי ההתקשרות שלכם.  כמובן שאם אתם נתקלים בקשיים ולא יודעים מה יראה טוב יותר ומה פחות, מומלץ להיעזר בצוות העיצוב הגרפי של בית הדפוס, שתמיד ישמח לעזור לכם ולענות על כל השאלות. 

הקפיצו למעלה את העסק שלכם עם חולצות מודפסות לעסקים של TapPrint

חולצות מודפסות לעסק זה בול מה שחסר לכם כדי לקחת אותו לשלב הבא! חולצות מודפסות ללקוחות ולעובדים יכולים לעזור לכם בפרסום ושיווק העסק ולקדם אותו בצורה פשוטה ובמאמץ מינימלי. אם אתם מחפשים מקום מקצועי להדפסות איכותיות במיוחד על חולצות – טאפ-פרינט זה המקום בשבילכם

בטאפ-פרינט תוכלו להדפיס על חולצה כל עיצוב שתרצו, וכמובן נוכל לעזור לכם להתאים את העיצוב לחולצה בצורה הטובה ביותר. אל תתפשרו על איכות ההדפסה של החולצות ופנו לטאפ-פרינט כדי לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה. 

שאלות ותשובות

המחיר של חולצות מודפסות לעסקים מתחיל מ27 שקלים ליחידה, אך הוא יכול להשתנות לפי כמות היחידות בהזמנה או במורכבות העיצוב וההדפסה. על מנת לקבל הצעת מחיר מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע!

בהחלט! אנחנו נשמח לספק כמויות גדולות של חולצות לעסקים במחירים אטרקטיביים, אך יש לשים לב כי מומלץ לבצע את ההזמנה מבעוד מועד. 

את ההדפסים ניתן להדפיס על חולצות בצבעים שחור ולבן. בהזמנות גדולות של מעל ארבעים יחידות ניתן לבחור צבעים נוספים לחולצה. 

קיים מגוון גדול של מידות לחולצות להדפסה, גם למבוגרים וגם לילדים. 

קיימות חולצות 100% כותנה וכן חולצות דרייפיט להדפסה. 

ההזמנה תסופק לכם עד 14 ימי עסקים מיום ביצוע התשלום. לעתים יהיו מועדי אספקה חריגים שיצויינו בסוף ההזמנה.