הדפסה על חולצות
סוף טירונות

אין ספק שסיום הטירונות היא אחד מההישגים הכי מרגשים בצבא. מחיילים טריים אתם הופכים לחלק מצה"ל, אחרי מסע טירונות שהוא לא תמיד קל. חוץ מתחושת הסיפוק של סיום הטירונות, צריך גם לחגוג ולציין את האירוע המיוחד הזה. ובישראל יש דרך אחת שבה כולם אוהבים לציין את סיום התקופה הזו: חולצות סוף טירונות. כאן ב- TapPrints תוכלו להזמין חולצות סוף טירונות באיכות מעולה, ובמחירים נמוכים במיוחד.

תוכן עניינים

חולצות סוף טירונות

הדפסת חולצות באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

מה אפשר להדפיס על חולצות סיום טירונות?

המסורת הארוכה ביותר היא להדפיס את שם היחידה על חולצות סיום טירונות. אם אתם רוצים להדפיס את סמל היחידה שלכם, כאן ב- TapPrintsתיהנו מהדפסים איכותיים עבור כל היחידות. חוץ משם היחידה והסמל שלה, אתם יכולים להתפרע עם הדמיון, ולהדפיס מה שתרצו על החולצה: איורים, משפטים בלתי נשכחים מהטירונות, בדיחות שרק אתם ושאר החברים ביחידה יבינו, משפטים מצחיקים, משפטי ייאוש, וכל דבר אחר.

אם יש לכם רעיון כללי לחולצה אבל אתם לא בטוחים איך לעצב אותה, אין לכם מה לדאוג. ב-  TapPrints יש לנו צוות של גרפיקאים ומעצבים מוכשרים שמעצבים מוצרים מודפסים מכל הסוגים, כולל חולצות לסיום טירונות.

לפני ההדפסה של החולצות, אנחנו נשלח לכם הדמיה, ואתם תחליטו אם לעשות שינויים או לשלוח את העיצוב להדפסה.

חולצות סיום טירונות בזול

ב- TapPrintsתמצאו את האיזון המושלם בין איכות ובין מחיר. החולצות שאפשר להזמין אצלנו הן 100% כותנה, ואתם יכולים להזמין גם חולצות סוף טירונות דרייפיט. אצלנו אין מינימום הזמנה, וכל המחירים שלנו הם נוחים במיוחד. מחיר החולצות המודפסות שלנו מתחיל מ-27 ₪ בלבד, ואתם יכולים להזמין כמות קטנה או גדולה של חולצות.

חוץ מהאיכות הגבוהה של החולצות אנחנו מציעים גם מבחר גדול מאוד של גזרות ועיצובים של החולצות: טי שירט, חולצות עם צווארון עגול, חולצות עם צווארון וי, חולצות קצרות, חולצות ארוכות, קפוצ'ונים, וכל דגם אחד שתרצו נמצא אצלנו.

חולצות איכותיות בהדפסה מתקדמת

חוץ מהאיכות של החולצות, חשוב גם שההדפסה תהיה איכותית. חולצות סיום טירונות יהיו מזכרת עבורכם במשך שנים רבות, אז כדאי שההדפס עליהן יהיה איכותי. ב- TapPrints אנחנו משתמשים בטכנולוגיות הדפסה מתקדמות כדי לייצר הדפסים איכותיים, ברורים ועמידים. אתם תוכלו לכבס את החולצות שלכם וללבוש אותן מתי שתרצו, וההדפס יראה מעולה.

הצוות שלנו מעצב חולצות ופריטים אחרים לפי הדרישות של הלקוחות שלנו, וההדפסה בהתאם. החולצה שלכם תהיה עם הדפס ברור ואיכותי, ואתם וכל חברי היחידה שלכם תיהנו ממנה להרבה שנים.

משלוחים לכל הארץ

עברתם אימונים, עברתם קשיים ועכשיו מגיע סיום הטירונות. הרגעים האלה חולפים מהר, וסיום הקורס יגיע לפני שתשימו לב. כאן ב- TShoePrintsאנחנו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את ההזמנות שלהם בהקדם, ככה שאתם יכולים להזמין אצלנו חולצות סיום טירונות וליהנות מאספקה מהירה.

בנוסף, אנחנו מבצעים משלוחים לכל רחבי הארץ – מצפון ועד דרום. אתם יכולים לדבר איתנו מתי שתרצו, ואנחנו נתחיל עם ההזמנה שלכם בהקדם. אם יש לכם שאלות או שאתם לא בטוחים איזה חולצה לעצב – דברו איתנו. הצוות שלנו זמין לתת לכם מענה בכל עת, ונשמח לעצב יחד אתכם את חולצת סיום הטירונות המושלמת עבור היחידה שלכם. עם מחירים נוחים, חולצות באיכות מעולה והדפסות בלי תחרות, TapPrints זה המקום להדפסת חולצות לציוני דרך, ומתנות מיוחדות לכל אירוע.

שאלות ותשובות

המחירים של להדפסת חולצות סוף טירונות מתחילים  ב-27 ש"ח ויכולים לעלות בהתאם למורכבות העבודה. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

את כל המוצרים אנו מדפיסים אצלנו בבית העסק, לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. אך זה תלוי במלאי והזמנות קיימות. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.
כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפס המושלם לחתונה שלכם.. 
אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם חולצות עם הדפסה איכותיות וברמה גבוה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה כבסו את החולצה בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.
אנו מדפיסים לכל כמות. החל מהזמנה של הדפסה על חולצה בודדת של ועד הזמנות של אלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.
אנו מתחייבים לספק הזמנות על 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.
אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גם לילדים וגם למבוגרים.
ניתן להדפיס על חולצות לחתונה בצבע שחור או לבן, ניתן להזמין גם בצבעים אחרים בזמנה מעל 40 יחידות.
אנחנו מדפיסים על חולצות 100% כותנה או חולצות דרייפט?

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.