הדפסה על כוסות

הדפסה על כוסות בעיצוב אישי יכול להיות פתרון נהדר גם כמתנה או כמוצרי קידום מכירות ומיתוג – גם שימושי וגם שומר על הטאצ' האישי שלכם. אנו בחברת "Tap Prints" נשמח לעזור לכם ולמצוא איתכם את העיצוב המושלם ביותר לאירוע! אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת שמספקת מוצרים באיכות גבוהה והדפס מדויק שנשמר לאורך זמן.

הדפסה על ספלים בעיצוב אישי

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

כוסות עם הדפסה – לאיזה אירועים ולמי מומלץ?

אירועים משפחתיים וימי הולדת

מחפשים את המתנה המושלמת ליום האם? מתנה ליום הולדת? מתנת שחרור לחבר טוב? כוסות בעיצוב אישי מתאימות כמעט לכל אירוע והן יוכלו להיות מתנה קטנה ומרגשת שתראה שבאמת אכפת לכם: הדפסה על ספלים עם תמונה משפחתית וכיתוב שירגש את ההורים, הדפסה על כוסות שוטים עם כיתוב שובב ובעיצוב מיוחד ליום הולדת בן הזוג או הדפסה על כוסות שמפניה לערב רומנטי במיוחד כמו הצעת נישואין ועוד. השמים הם הגבול! ואם תצטרכו עזרה או השראה אתם מוזמנים לדבר איתנו.

הדפסת תמונות על ספלים וכוסת קפה
הדפסה דיגיטלית על כוסות בעיצוב אישי

אירועי קידום מכירות ומיתוג

הדפסה על כוסות יכולה לשמש בעלי עסקים וחברות באירועי קידום מכירות, אחרי הכול, כוסות וספלים זה בהחלט מוצר שימושי שהלקוחות שלכם יעריכו ואף ישתמשו בהם ביומיום. בנוסף, כוסות ממותגות עם לוגו וסלוגן החברה יכולות להיות תוספת נהדרת למשרד, גם עבור הצוות וגם עבור קהל הלקוחות שמגיע למקום.

אירועים חברתיים ואירועים סוף שנה

הדפסה על כוסות יכולה להיות מתנה נפלאה ומרגשת לאירועי סוף שנה ובאירועים חברתיים בבתי ספר. תוכלו להדפיס תמונה מרגע בלתי נשכח של הכיתה או קבוצת הספורט ולהעניק להם מזכרת נהדרת מהשנה שחלפה .

הדפסה על ספלים

מה אפשר להדפיס על הספלים?

כל מה שתרצו! אנחנו יכולים להדפיס כל עיצוב שתבחרו על כל סוג של כוס או ספל. צרו איתנו קשר וקבעו שיחת ייעוץ עם אחד המעצבים שלנו שיעזור לכם לבחור מוצר ולתכנן את העיצוב עד קבלת התוצאה המושלמת!

  • הדפסת תמונות – הדפסת תמונות על כוסות יכולה להיות שדרוג נפלא לכל מתנה או לשמש כשי סמלי באירועים מצומצמים. ניתן להדפיס תמונות ברזולציות גבוהות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח לנו את התמונה המבוקשת למייל ואנחנו נדאג לכל השאר!
  • לוגואים – בין אם אתם מעוניינים למתג את העסק שלכם יותר או מחפשים אחר מתנה סמלית לאירוע קידום מכירות – כוסות או ספלים עם לוגו של החברה מודפס זה פתרון נהדר שכבר אלפי עסקים מיישמים אותו ביומיום. תוכלו לשלב עם הלוגו תמונה של חברי הצוות, או שם הכנס/האירוע המדובר, ציטוט נבחר וכו'. תהיו בטוחים שזה ישדרג כל עמדת קפה.
  • ציורים וגרפיטי – אם חשקה נפשכם לעצב כוס מגניבה עם עיצוב ייחודי – אנחנו מעצבים כוסות עם גרפיטי וציורי גרפיטי מדליקים שיעשו את הקפה טעים יותר.
  • עיצובים שלכם / שלנו – יש לכם ציורים או עיצובים מגניבים? רוצים להשתולל איתם קצת ולעצב מוצר מקורי משלכם? דברו איתנו, אנחנו נשמח לעזור וללוות אתכם לאורך כל הדרך.

 

 

הדפסות על כוסות וספלים עושים רק אצלנו!

 

כמו שאמרנו…אנחנו מדפיסים הכול – על הכול! אצלנו תוכלו לקבל עזרה וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב התכנון והעיצוב ועד שהמוצר הסופי אצלכם בבית. בכל שאלה אנחנו זמינים – מלאו את הפרטים או פשוט תתקשרו אלינו.