הדפסה על גרביים בעיצוב אישי

לא משנה איך תרצו לעצב את הגרביים שלכם ולאיזה מטרה הם ישמשו אנחנו נוכל לקחת את זה כמה שלבים קדימה! אנחנו מדפיסים הכל על גרביים תמונות, שמות, לוגואים, ציורים, עיצובים שלנו ועוד, אך לא פחות חשוב ההדפסה מותאמת באופן אישי לצרכים ולתקציב שלך.

בין אם אתם מחפשים גרביים בעיצוב אישי כפריט לקידום מכירות, מתנה ליום הולדת או סתם בא לכם להתפנק אצלנו אתם הולכים לגלות שזה מאוד פשוט לעצב את גרבי החלומות שלכם.  אתם לא צריכים ידע בעיצוב או חיבור למפעל, או בית דפוס – כל מה שאתם באמת צריכים זה שותף ייצור מומחה ומינון בלתי מבוקר של דמיון!

תוכן עניינים

רעיונות להדפסות על גרביים

הדפסת תמונות על גרביים בעיצוב אישי

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

שלב 1: תבואו עם עיצוב קטלני או שתתנו לקוסמים שלנו לעצב לכם את הגרביים: בין אם זה לוגו החברה שלכם, עיצוב גיאומטרי צבעוני או גרפיקה אומנותית – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור אחד מעשרות סוגי הגרביים שלנו ולהעלות אותו לאתר שלנו. אין לכם עיצוב בראש עדיין? אין בעיה. אנחנו יכולים להציע לכם גם שירותי עיצוב שיסייעו לכם להפוך את הרעיונות שלכם לקבצים מוכנים תוך זמן קצר.

שלב 2: מאשרים – לאחר שיצרתם את זוג הגרביים האידאליים שלך, צוות העיצוב שלנו יכין לכם דגם דיגיטלי שימחיש לכם איך העיצוב ייראה. זו ההזדמנות שלכם להציע תיקונים ולבצע שינויים. לאחר שתאשרו את הדגם הסופי, אחנו נתחיל בתהליך הדפסה על גרביים.

שלב 3: בדרך אליכם הבייתה – עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות זה להמתין שהגרביים יגיעו אליכם עד הבית, לרוב זה קורה תוך 14 ימים עסקים. תיהנו!

גרביים בהדפסה אישית

גרביים…פריט לבוש כל כך טריוויאלי, שימושי – שאם חושבים על זה…אנחנו לוקחים אותו די מובן מאליו (עד שמכונת הכביסה שלנו שואבת גרביים לעולם מקביל ומשאירה אותנו עם זוגות לא מתאימים). 

בין אם זה בחורף או בקיץ, כולנו משתמשים בגרביים באופן יומיומי, אז למה לא להפוך אותם לפריט שיקי ומעניין?!

 

הדפסת תמונות על גרביים

לכל אחד מאיתנו יש משהו מיוחד שמאפיין את עצמו, לדוגמה אולי אתם אוהבים חתולים, או שאתם ממש מכורים למשחקי מחשב, סלב או דמות בדיונית, הדפסה אישית על גרביים מאפשרת לכם להבליט ולייחד את הלוק שלכם ביומיום. אפשר להדפיס על הגרביים תמונות שאתם אוהבים או תמונות שצילמתם (אם אתם מתכננים לעשות מתנת פרידה לצוות בעבודה זה יכול להיות רעיון מעולה).

מיתוג גרביים - הדפסת לוגו על גרביים בעיצוב אישי

אם אתם רוצים שידברו אל העסק שלכם אתם צריך לעשות קידום מכירות בצורה שונה! הרי כמעט כולם מדפיסים על כובעים וחולצות מה שהופך את זה לקצת שיגרתי ובאנלי. אצלנו תוכלו למתג גם את הגרביים שלכם ולהדפיס עליהן את לוגו החברה עם הסלוגן שלה.