הדפסה על סווטשירט

אם אתם חובבי פריטי אופנה ייחודיים עם קריצה לאישיות שלכם, הדפסה על סווטשירט לגמרי יכולה להתאים לכם! כך תוכלו להפוך כל סווטשירט פשוט, לבגד שיקי עם חותמת אישית, כזה שיגרום לכולם להתלהב ולשאול אתכם מאיפה קניתם, כי כמובן שגם הם ירצו! כי מי לא רוצה להיות מקורי ומגניב? אז אם אתם שוקלים להדפיס על סווטשירט אתם לגמרי במקום הנכון.

תוכן עניינים

רעיונות להדפסה על סווטשירט

הדפסת סווטשירט באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע הסווטשירט, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על הסווטשירט

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את הסווטשירטים .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

למי מתאים להזמין הדפסה על סווטשירט?

  • אוהבי ביגוד ייחודי – אם אתם אוהבים להתלבש בצורה מיוחדת, שמבדילה אתכם מהסביבה ומייחדת אתכם, הדפסה על סווטשרט זו דרך מצוינת לעשות זאת. תוכלו להדפיס על סווטשירט משפט שאתם אוהבים, צילום של יצירת אמנות שאתם מזדהים איתה, מוזיקאי או שחקן שאתם אוהבים – או כל אימג' אחר שאתם מתחברים אליו והייתם רוצים ללבוש אותו.
  • מקומות עבודה – אם אתם מחפשים דרך מגניבה לפנק את העובדים שלכם, עם מתנה שווה באמת – תוכלו להעניק להם במתנה סווטשירט מחמם ויפה עם הדפסה מיוחדת הקשורה למקום העבודה.
  • אירועים – בין אם זה חתונה, מסיבת רווקות, או כל אירוע אחר – תמיד תוכלו להדפיס סווטשירט מגניב המזוהה עם האירוע, כך תגרמו לאורחים שלכם להרגיש שהם מאוחדים סביב מטרה אחרת – לשמח אתכם כמובן, וגם הסווטשרט יישאר להם כמזכרת מאירוע בלתי נשכח.

מה אפשר להדפיס על סווטשירט?

סווטשירט עם הדפסה עליו הוא דרך נפלאה לפנק את עצמכם, או את היקרים לכם. תוכלו להדפיס עליו כל תמונה העולה על רוחכם, בין אם זה אמן או להקה אהובים, ציור מהמם שציירתם, או כל דבר אחר שתרצו. בטאפ פרינט אנו משתמשים בטכנולוגיה ייחודית ומדויקת, שהופכת את ההדפסה לאיכותית ביותר ושומרת עליה לאורך זמן.

לאילו אירועים אפשר להדפיס על סווטשירט?

יש מגוון אירועים שתוכלו להדפיס עבורם סווטשירט, למשל:

  • טיול שנתי – סווטשירט מודפס עבור טיול שנתי, יעודד את תחושת השייכות בקרב השכבה מצד אחד, ומן הצד השני הם יזכו לקבל מתנה שווה במיוחד שתשאר להם למזכרת לשנים ארוכות – כך כל פעם שהם ילבשו אותו הם יזכרו באותו טיול כיפי שהיה להם עם כל השכבה.
  • חתונה – סווטשירטים לחתונה יכולים להיות ממש מגניבים, במיוחד עבור חתונת חורף! אם אתם חברים של החתן, או חברות של הכלה תוכלו להדפיס עבורכם סווטשירט עם כיתובים מצחיקים עליהם, תמונות שלהם, איחולים מלבבים, או כל דבר אחר שיוסיף עוד רובד כיפי לאירוע שלהם.
  • חברות הייטק – סווטשירט עם הדפסה של הלוגו של החברה, או משפט השראה יכולים להוות מתנה נחמדה וכיפית עבור העובדים שלכם – כך הם לא ישכחו את מקום העבודה, גם בלילות החורף הקרים שיתחשק להם להתעטף בלילה בסווטשרט המודפס שרכשתם במיוחד בשבילם!
  • מתנה משפחתית – אם אתם מהמשפחות המגובשות האלה, נו אלה שכולם מקנאים בהם, וממש בא לכם לעשות מתנה ייחודית לכל המשפחה, מתנה מגבשת כזאת שתעניק תחושת שייכות, סווטשירט מודפס זו אופציה מושלמת לזה. תוכלו להדפיס על סווטשירט תמונה מחמיאה של כל המשפחה, משפט שמזוהה איתכם, מאכל אהוב, תמונה של הסבתא, או כל מה שעולה על דעתכם!
  • מתנה ליום גיבוש ספורטיבי – לקחתם את הצוות שלכם בעבודה, או בצבא ליום גיבוש? חובה לעשות סווטשירט ממוקד שמאחד את כולם! בין אם מדובר ביום גיבוש בפיינטבול, בבאולינג, או כל פעילות כיפית ספורטיבית אחרת, הסווטשרט יאחד את כולם תחת אותה מטרה מאתגרת.

הדפסה על סווטשירט בעיצוב אישי

מחפשים הדפסה על סווטשירט בעיצוב אישי? אתם חייבים להכיר את העיצובים של טאפ פרינט.

אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ומכונות הדפסה חדישות כדי להבטיח דיוק מרשים בכל פרט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הסווטשרט שאתם רוצים.

עיצובי ההדפסים שלנו נוצרים תחילה באופן דיגיטלי כדי לאפשר תהליך יצירה חלק ויעיל עבורכם. הצוות המוכשר שלנו שלנו מפיק סקיצות מקוריות המועברות בדייקנות רבה על הסווטשרטים, אנו משקיעים בציוד מתקדם כדי להבטיח איכות גבוהה שתשרוד שנים רבות. חשוב לציין, שפרט לסווטשירטים, תוכלו להדפיס אצלנו על מוצרים נוספים, למשל: הדפסה על חולצות, נעליים, כובעים, כוסות, בקבוקים, גרביים ועוד.

שאלות ותשובות

המחירים של להדפסת סווטשירטים משתנים בהתאם למורכבות העבודה והכמויות. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

אנו מתחייבים לספק הזמנות על 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.
אנו מדפיסים לכל כמות. החל מהזמנה של הדפסה על סוויטשירט בודד ועד הזמנות של אלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.
כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפס המושלם. 

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.

אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם סוויטשירטים עם הדפסה איכותיות וברמה גבוהה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה – כבסו את הסווטשירט בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.
אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גם לילדים וגם למבוגרים.
 לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.
הסוויטשירטים שלנו עשויים מ-65% פוליאסטר ו-35% כותנה.