הדפסה על חם צוואר

חידה: הוא מחמם, רך, נעים, ואין סיכוי שיזוז לכם מהצוואר גם בזמן תנועה – במי מדובר? אם הצלחתם לנחש שאפו, ואם לא,  אנחנו כמובן מדברים על חם צוואר! כבר שנים שהוא הלהיט של החורף, במיוחד עבור חיילים שנמצאים בשטח בלילה וצריכים פריט שיחמם להם את הצוואר כמו שצריך, ולא… הם לא יכולים להשתמש בצעיף כי זה פחות נוח, וכשהם רצים וזזים הצעיף עשוי ליפול. אז כמו שהבנתם, החם צוואר הוא פריט חובה בחורף, ואם אתם מחפשים דרכים לשדרג אותו, אז הדפסה על החם צוואר שלכם או של חברים שלכם, היא לגמרי הדרך המושלמת לעשות זאת.

תוכן עניינים

מהם היתרונות של חם צוואר עם הדפס?

את היתרונות של חם צוואר כולנו יודעים – הוא נעים ומחמם, ושומר על הצוואר שלנו ועל חום הגוף שלנו היטב בימים הקרים. אבל חם צוואר עם הדפס זה כבר עולם אחר לגמרי! מדובר בשדרוג מטורף לפריט החורפי – חם צוואר עם הדפס הופך חם צוואר סטנדרטי לפריט ייחודי – ממש פריט אופנה לכל דבר, כזה שכל החברים שלכם יעצרו וישאלו "ואו, מאיפה קניתם?" אז תגידו להם שירכשו רק אצלנו בטאפ-פרינט, פשוט כי האיכות שלנו הכי טובה בשוק!

למי מתאים חם צוואר מודפס?

  • חם צוואר לחיילים – כמובן שחם צוואר הכי מתאים לחיילים, במיוחד עבור פעילות מבצעית לילית, שמירות, או כל פעילות בטמפרטורה נמוכה. החם צוואר מחמם אותם היטב ומקל על ההתמודדות עם הקור.
  • חם צוואר לעובדי החברה – אם אתם מחפשים מתנה שווה לעובדי החברה שלכם, חם צוואר זה ה-דבר. קודם כל, מדובר במתנה שווה ויעילה לכל דבר ועניין, שבאמת תשמש את העובדים שלהם, לא כזאת שהם ידחפו לארון בלי להשתמש בה לעולם. הם יוכלו להתחמם איתו בלילות הקרים, ובעיקר לזכור שאתם מקום עבודה שחושב עליהם באמת ומכל הלב.
  • חם צוואר למאבטחים – חם צוואר מתאים מאוד למאבטחים, מפני שהם עובדים לעיתים קרובות במזג אוויר קר כי הם עושים את העבודה שלהם בחוץ ולא בתוך מבנה סגור.
  • חם צוואר לכיתות כוננות – כמו חיילים ומאבטחים, גם חברי כיתת כוננות מבצעים את הפעילות שלהם בחוץ, גם כשקר – לכן, הם ישמחו לקבל חם צוואר מחמם ונעים כאות הערכה על העבודה החשובה שלהם.

מה אפשר להדפיס על חם צוואר?

  • תמונות ועיצובים גרפיים – אם אתם חובבי אופנה, או שאתם מחפשים מתנה מיוחדת לאחד החברים או בני המשפחה האופנתיים שלכם, תוכלו להדפיס על החם צוואר תמונה מגניבה שאתם או הם אוהבים, או עיצובים גרפיים מיוחדים שיהפכו את החם צוואר לשיקי במיוחד.
  • משפטים וציטוטים עם משמעות – אם מדובר בחם צוואר עבור חייל, תוכלו להדפיס על החם צוואר שלו משפט שמעלה את המורל, שיוכל להסתכל עליו בלילות הקרים שהוא נמצא בשטח. או לחלופין, תוכלו לבחור בציטוט מגניב שישמח את החייל שלכם כמו פעם שילבש את החם צוואר.
  • שם או כינוי – עוד הדפסה מאוד פופולרית היא הדפסה עם השם, או הכינוי של בעל החם צוואר כך, במיוחד אם מדובר בחייל או באיש ביטחון – כך כולם יודעים למי החם צוואר שייך, ואין מצב שמישהו ייקח לו את החם צוואר בטעות.
  • סמל יחידה – הדפסה נוספת שאפשר לראות הרבה על חם צוואר, זה כמובן סמל יחידה, שהוא סיבה לגאווה – אחרי הכל, החיילים שלנו השיגו את השייכות שלהם ליחידה בדם יזע ודמעות, בעיקר אם הם לוחמים, כך שסמל יחידה הוא לגמרי אפשרות מועדפת על חיילים רבים
  • דגל ישראל – גם דגל ישראל זו הדפסה מאוד מבוקשת, כך החיילים שלנו ואנשי הביטחון שלנו זוכרים כל הזמן עבור מה הם נלחמים!

הדפסות על חם צוואר – רק בטאפ פרינט!

אז אם החלטתם שאתם רוצים להדפיס על חם צוואר – מצאתם את המקום הנכון לעשות זאת! ההדפסות אצלנו מתבצעות בשיטה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בשוק, כך תבטיחו שהמוצר שתקבלו יהיה איכותי ביותר וישמר לכם לטווח ארוך מאוד. כמו כן, חשוב לציין שאנחנו מדפיסים רק על צבע לבן. אז עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור חם צוואר מהאתר שלנו, לבחור את ההדפסה הרצויה וכמובן להזמין! החם צוואר יגיע לכם תוך 14 ימי עסקים, יפה ומוכן ללבישה, ותוכלו להוסיף אליו סוויטשירט עם הדפס או כל מוצר אחר שתבחרו מהאתר!

שאלות ותשובות

אנחנו מספקים שירות משלוחים מהיר לכל רחבי הארץ, של עד 14 ימי עסקים.

זה משתנה בהתאם להדפסה ולמוצר שבחרתם, מוזמנים לבחור את המוצר ואת ההדפס באתר, ולקבל הצעת מחיר מהירה.

אנו מדפסים רק על חם צוואר בצבע לבן – הכי קלאסי והכי יפה שיש.