הדפסה על סופטשל ומעיל

הדפסה על מעיל הופכת אותו לפריט אופנה ייחודי, כי אף אחד לא ישכח אאוטפיט שיקי של מעיל מעוצב עליו מוטבעת חתימה מגניבה ואמנותית המאפיינת אתכם. אז אם אתם מחפשים מתנה לעובדי חברה, מתנה ללקוחות, או שאתם רוצים להפוך את המעיל האישי שלכם לפריט לבוש מיוחד, אנחנו הכתובת! 

תוכן עניינים

למי מתאים להזמין הדפסה על מעיל או סופטשל?

מעיל ממותג עם הדפס בצבע שחור
  • אנשים פרטיים – אם אתם מגדירים את עצמכם כחובבי אופנה, כאלה שחשוב להם שכל הופעה שלהם תהיה פשוט "וואו", הדפסה על מעיל היא לגמרי בשבילכם! תוכלו להדפיס כיתוב שאתם אוהבים, יצירת אמנות, או אפילו דמות מסרט מצויר שאתם אוהבים. מה שבטוח, המעיל ישודרג משמעותית, ויהפוך ל"פיס" אופנתי שקשה לשכוח. 
  • עובדי חברה – אם אתם מנהלי משאבי אנוש, או מנהלים שמחפשים מתנה ייחודית לעובדים שלכם, לכו על מעיל או ספטשל עם הדפסה מיוחדת! כמובן שתוכלו להדפיס את הלוגו של מקום העבודה, משפט מאחד ומגבש, או אפילו ציור מגניב שיעשה לעובדים שלכם קצת פאן. 
  • מתנות ללקוחותיש לכם לקוח ממש טוב, שאתם ממש רוצים לפנק במתנה שווה וייחודית? ובכן, מעיל מודפס לגמרי יעשה את העבודה. בלי קשר להדפסה – מעיל, ובמיוחד מעיל מסוג סופטשל הוא מעיל אלגנטי, המתאים גם לפעילות ספורטיבית, כך שאם תוסיפו עליו כיתוב מיוחד, תהיו בטוחים שהלקוח שלכם לא ישכח אתכם, ויעריך את העובדה שהבאתם לו מתנה כל-כך מיוחדת ולא בנאלית. 
  • מדים ובגדי עבודה – לכבוד החורף הקר, תמיד תוכלו להראות לעובדים שלכם שאתם חושבים עליהם – ולהעניק להם מתנת חורף שתחמם אותם היטב, במיוחד אם הם מאבטחים, מעיל סופטשל עם הלוגו של חברת האבטחה שלכם, גם יחמם אותם היטב בשמירות, וגם יתרום לייצוגיות של העובד ושל בית העסק.
  • אמנים ויוצרים – אם ממש חשוב לכם ללבוש את היצירות שלכם, תמיד תוכלו להדפיס אותם על מעיל! ואם תרצו לקחת את העניין צעד אחד קדימה, תוכלו להדפיס כמה פיסים יוקרתיים, ולצאת במכירה מיוחדת של מעילים מיוחדים, עליהן מוטבעת יצירת האמנות שלכם!
  • אירועים מיוחדים – אם אתם חוגגים מסיבת רווקות, יום הולדת או כל אירוע משמח אחר, ובא לכם לפנק את האורחים שלכם במתנה יצירתית ויפה, תמיד תוכלו להדפיס על מעיל מגניב. כך תעניקו להם פיס בלתי נשכח שהם יוכלו ללבוש ביום יום… כי אין על מתנות שהן גם יפות וגם לבישות.
  • טיולים מאורגנים – מארגנים טיול לחו"ל ורוצים לתת לחברי הטיול מתנה מיוחדת, שגם תחמם אותם, גם תגבש אותם וגם תותיר לכם מזכרת שווה? הדפסה על מעיל זו המתנה המושלמת במקרה זה!
פליז מודפס לכיתת כוננות בצבע שחור

איפה מדפיסים על מעילים וסופטשל?

כמובן שאצלנו בטאפ פרינט! אנחנו מדפיסים על מעילים ופרטי לבוש בטכניקה מתקדמת. אצלנו, קודם תבחרו את המוצר שתרצו להדפיס עליו מתוך מגוון רחב של מוצרים, לאחר מכן תבחרו את העיצוב או את התמונה שתרצו להטביע והמעצבים המוכשרים שלנו ידאגו להדפיס על המעילים שבחרתם בצורה המקצועית והמדויקת ביותר. ולבסוף, את המוצר הייחודי שנכין לכם תקבלו תוך 14 ימי עסקים עם שליח שיגיע אליכם עד הבית!

מעיל ממותג בצבע שחור

הדפסת סופטשל ומעיל באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע המעיל או הסופטשל, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על הסופטשל.

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את המעילים.

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו מעיל עם הדפסה ייחודית!

אצלנו, בטאט פרינט תוכלו לקבל מוצרים איכותיים כמו הדפסה על חולצות, עם הדפסות שוות במיוחד שהופכות כל פריט לבוש לכזה שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים! אנחנו מציעים מוצרים ייחודיים, המותאמים לצרכיכם ולתקציב שלכם, עם איכות הדפסה בלתי מתפשרת. דברו איתנו, ונשמח לסייע לכם בכל רעיון הדפסה יצירתי, ומטורף ככל שיהיה – כי אנחנו ידועים בתור מגשימי חלומות.

הדפסה על סופטשל בצבע שחור