הדפסה על חולצות
לסיום קורס קצינים

סיום של קורס קצינים הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בתקופה הצבאית. האירוע הזה כולל חברים ובני משפחה שבאים להשתתף בציון דרך מיוחד של הקצינים החדשים ביותר בישראל. בסיום קורס קצינים יש אנשים מיוחדים נוספים שחוגגים איתם – אלו שסיימתם איתם את הקורס. ואם יש מסורת אחת בצבא שתמיד כיף לחזור אליה, זה יצירה של חולצות בסוף של ציוני דרך מיוחדים. הדפסת חולצות לטקס סיום קורס קצינים זמינה לכם ב-TapPrints, במחירים נוחים ובשלל דגמים.

תוכן עניינים

רעיונות חולצות לסיום קורס קצינים

הדפסת חולצות באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

חולצות סיום קורס קצינים: תנו לדמיון להשתולל

כשמסיימים את התקופה העמוסה של קורס הקצינים, צריך להוציא קצת קיטור. אחרי הטקס הרשמי, אפשר כבר לצאת עם חברים ועם אלה שסיימו אתכם את הקורס, ולחגוג את מה שהשגתם.

בין מסיבה אחת לאחרת, אתם והחברים שסיימו אתכם את הקורס תעלו זיכרונות, מסורת שתימשך עוד הרבה שנים. זה הזמן לשלוף את החולצות שהדפסתם בדיוק עבור האירוע הזה, חולצות שיכללו את כל מה שאתם רוצים: ציורים מצחיקים, סיסמאות, בדיחות פנימיות מהקורס, הסמל של היחידה שלכם, וכל דבר שתרצו.

חולצות לטקס סיום קורס קצינים ילוו אתכם לא רק אחרי הטקס, אלא הרבה שנים אחרי זה. החולצות המיתולוגיות האלו נמצאות בארונות רבים בישראל, וזאת מסורת שתמיד כיף להמשיך. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את החולצה והעיצוב שלה, ואנחנו נעשה את השאר.

הדפסת חולצות לטקס סיום קורס קצינים במחירים נוחים

אם אתם רוצים חולצות לסיום קורס קצינים שיחזיקו מעמד הרבה זמן, הגעתם למקום הנכון. TapPrints מספקת מגוון מוצרים מודפסים ממגוון סוגים, כולל חולצות סוף מסלול, חולצות סיום קורס קצינים, ועוד.

החולצות שלנו יחזיקו מעמד בארון שלכם במשך שנים רבות, ואתם תוכלו ליהנות מהן שנים אחרי שתסיימו את הקורס. שירות הדפסת החולצות שלנו זמין במחירים נוחים במיוחד, ואתם יכולים לבחור בין מגוון דגמים של חולצות איכותיות.

הדפסה על חולצות כותנה ודרייפיט היא המומחיות שלנו, ואנחנו מציעים חולצות במגוון מידות ודגמים. רוצים טי-שירט מודפס לסיום קורס קצינים? או אולי קפוצ'ון? חולצה עם צווארון וי? או צווארון עגול? כאן תמצאו חולצות במידות ודגמים שונים, ותיהנו משירות מותאם אישית.

החולצות מחזיקות מעמד בכביסה בלי בעיה, וההדפס לא ירד. אנחנו משתמשים בטכנולוגיות הדפסה מתקדמות כדי ליצור הדפסים ברורים ואיכותיים, ככה שהחולצה שלכם תחזיק מעמד במשך הרבה זמן.

המחירים שלנו נוחים במיוחד, ואצלנו אין מינימום הזמנות. אתם יכולים להזמין כמה חולצות שאתם רוצים, ולקבל אותן במועד שתרצו.

צריכים ייעוץ? פנו אלינו

TapPrints מתמחה באספקה של מוצרים מודפסים איכותיים במיוחד לכל מטרה. אם אתם מחפשים חולצות סיום קורס קצינים – אנחנו כאן בשבילכם. הצוות שלנו כולל גרפיקאים מקצועיים שעוזרים ללקוחות שלנו לעצב חולצות ופריטים אחרים בדיוק כמו שאתם רוצים.

אצלנו תוכלו ליהנות מחולצות איכותיות במיוחד במחירים נוחים, ולהזמין עיצובים מותאמים לפי מה שאתם רוצים. אם אתם מחפשים משפטים חולצות סיום קורס קצינים או עיצובים מיוחדים – דברו איתנו.

אנחנו מספקים באופן קבוע שירותים לחיילים, ונשמח לספק לכם שירות. פנו אלינו להזמנת חולצות סיום קורס קצינים – TapPrints כאן בשבילכם.

שאלות ותשובות

המחירים של להדפסת חולצות סוף קורס קצינים מתחילים  ב-27 ש"ח ויכולים לעלות בהתאם למורכבות העבודה. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

את כל המוצרים אנו מדפיסים אצלנו בבית העסק, לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. אך זה תלוי במלאי והזמנות קיימות. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.
כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפס המושלם לחתונה שלכם.. 
אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם חולצות עם הדפסה איכותיות וברמה גבוה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה כבסו את החולצה בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.
אנו מדפיסים לכל כמות. החל מהזמנה של הדפסה על חולצה בודדת של ועד הזמנות של אלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.
אנו מתחייבים לספק הזמנות על 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.
אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גם לילדים וגם למבוגרים.
ניתן להדפיס על חולצות לחתונה בצבע שחור או לבן, ניתן להזמין גם בצבעים אחרים בזמנה מעל 40 יחידות.
אנחנו מדפיסים על חולצות 100% כותנה או חולצות דרייפט?

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.