הדפסה על כובע צמר

החורף כבר כאן ויחד איתו המטריות, השלוליות והשוקו החם, למרות שהחורף הישראלי נחשב ליחסית קצר, הטמפרטורות יכולות לצנוח נמוך מאוד והרוחות המקפיאות לא פוסחות על איש. לכן, חשוב להתארגן בפריטי לבוש שיחממו אותנו היטב במהלך העונה הקרה. כובע צמר זו דוגמה לאביזר קלאסי שמתכנן בבירור להישאר בסביבה, אז למה שלא תהפכו אותו לפריט אופנתי היסטרי עם עיצוב אישי שיגרום לכולם לסובב ראשים?

הדפסה על כובעי גרב בעיצוב אישי

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

כובע גרב בהדפסה אישית

הדפסה על כובעי צמר היא אחד הטרנדים שכובשים את ישראל והעולם בכל חורף מחדש אחרי הכול, מדובר בפריט שהוא גם שיקי ומחמיא לרוב האנשים וגם פרקטי ועמיד למדי. תוכלו להתאים אישית את הכובעים שאתם כל כך אוהבים עם הדפסת גרפיקה, צילום, לוגו או סלוגן שאתם מתחברים באמצעות טכנולוגית ההדפסה החדשנית שלנו! אנו ב-Tap Prints מאפשרים לכם ליצור מראה שהוא באמת יחד במינו.

הדפסת שם על כובע גרב
הדפסת שם על כובע גרב

מיתוג כובעי צמר - הדפסת לוגו על כובעי גרב

אחת הדרכים הכי טובות למיתוג עסק באירוע קידום מכירות היא פשוט לבלוט וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. בזכות ההדפסות שלנו על כובעי צמר יהיה קשה להתעלם מכם – אנחנו נדאג לעצב לכם הדפסות  על כובעים שיפסו את העין ויעזרו לעסק שלכם לעשות את הבאז שהוא צריך. 

הדפסת תמונות על כובע צמר

לא משנה איזה תמונה תרצו להדפיס על הכובע שלכם אנחנו נדאג שזה יצא מושלם! אתם יכולים לשלוח לנו תמונות שלכם, תמונה שאהבתם או תמונה מהמאגר שלנו. אחרי שתבחרו את התמונה אנחנו נשלח אליכם סקיצה דיגיטלית לפני ההדפסה כדי לוודא שזה בדיוק המוצר שרציתם.

הדפסת שם על כובע גרב
הדפסת שם על כובע גרב

הדפסה על כובע גרב – למי זה מתאים?

לכולם! אם ליבכם וראשכם חפץ בכובע מעוצב ועייפתם מהמבחר הדל או הבאנלי בחנויות, אנחנו הכתובת בשבילכם. אבל ללא ספק יש לנו גם קהלים שאנחנו יכולים לומר בבטחה שזו מתנה שתפורה להם! הנה כמה דוגמאות:

  • הדפסה על כובע צמר למותגים: תארו לעצמכם כובע שמיוצר בדיוק בשביל המותג שלכם. אחד שיגיע אליכם עם כל פרט קטן שתרצו. רוב המותגים בוחרים להדפיס את הלוגו או הסלוגן שלהם ומחלקים אותם במסגרת כנסים, אירועי חברה וכו'. אם מדובר ביום גיבוש אז יש כאלה שאוהבים להדפיס משפט מצחיק שמייצג את המחלקה או תמונה של כל חברי הצוות.

  • הדפסה על כובע גרב לחיילים: החיילים שלנו משרתים פעמים רבות בתנאים קשים ונמצאים שם בחוץ גם כשקר. אירועים כמו טירונות, מסלולי גיבוש, מסע כומתה, סוף מסלול הם סיבה נפלאה לפנק את המחלקה עם כובע גרב מודפס. אפשר להדפיס על הכובע את סמל היחידה, משפטים מצחיקים, תמונה של היחידה ועוד.

  • הדפסה על כובע צמר לפרטיים: מחפשים כובע עם הדפס מסוים? יש לכם ציור שהייתם רוצים שיופיע על הכובע החורפי שלכם? או שאולי אתם מחפשים רעיון למתנה מיוחדת? כובעי גרב בעיצוב אישי זה פתרון מושלם לכל אלה, תוכלו לעצב את כובע חלומותיכם בקלות, אתם רק צריכים לשלוח לנו את התמונה/גרפיקה – ואנחנו נדאג לכל השאר!