הדפסת חולצות בעיצוב אישי

אנו בחברת "Tap Prints" מתמחים בהדפסה על חולצות לכל מטרה! אנחנו עובדים עם הטכנולוגיות ומכונות ההדפסה המתקדמות בשוק.  עם חולצות מבדים איכותיים, והכל על מנת לספק לכם חולצות עם הדפס באיכות גבוהה שעמיד בפני נזקי מים וכביסה. כך תוכלו ליהנות מתוצאות נהדרות וחולצות שיישארו איתכם לאורך זמן!

תוכן עניינים

הדפסת תמונות וציורים על חולצות בעיצוב אישי

הדפסת חולצות באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

אנחנו יכולים להדפיס הכול
על כל חולצה!

אצלנו אין פרויקט מורכב מדי! כל הדפס יוצא מדויק שמשתלב היטב ומעניק מראה ייחודי לחולצה. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך משלב סיעור המוחות והתאמת ההדפסה על החולצות לאירוע שלכם ועד שליחת סקיצות ועיצובים שונים לפני ההדפסה. 

 

אתם יכולים לשלוח לנו עיצובים מוכנים שלכם, תמונות שתרצו להדפיס, רעיונות של הדפסים שאהבתם ואנחנו כבר נדאג להפוך את הדמיון למציאות! 

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי לעובדים וללקוחות

רעיונות להדפסה על חולצות
אז מה אפשר להדפיס על החולצות שלנו?

הדפסת תמונות על חולצות

הדפסת תמונה על חולצות

רוצים להדפיס תמונה של המשפחה ולהפתיע את כולם באירוע המשפחתי הבא? מחפשים מתנה מרגשת וחושבים להדפיס תמונה של שניכם יחד?

 הדפסת תמונה על חולצה זאת מתנה מרגשת לאירועים מיוחדים ויכולה להיות מזכרת נהדרת מערב בלתי נשכח.

הדפסת לוגו על חולצות

מיתוג בעזרת הדפסה על חולצות זה לא דבר חדש.
חולצות עם לוגו משדרגות מיידית את נראות הצוות ונותנות תחושה של אחדות בעסק.

חולצות למסיבת רווקות
הדפסה דיגיטלית על חולצות בעיצוב אישי

משפטים מצחיקים 

כולם מכירים את החולצות המגניבות האלה עם המשפטים הקורעים נכון? חולצות מעוצבות עם משפטים מצחיקים זה הקטע שלנו! נשמח לעזור לכם למצוא את המשפט ואת העיצוב שהכי מתאים לאירוע וכמובן שיגלגל את כולם מצחוק!

ציורים

חובבי אומנות בטוח יעריכו את זה – אנחנו מדפיסים את כל הציורים המוכרים של האמנים הגדולים ביותר באיכות וחדות גבוהה כדי לתפוס את כל פרטים הקטנים.

עיצובים שלכם / שלנו

מרגישים יצירתיים? רוצים ללבוש את העיצובים האישיים שלכם? שלחו לנו סקיצה של העיצוב שלכם ואנחנו נעשה את השאר! בנוסף, יש לנו מגוון עיצובים מיוחדים שתוכלו לשחק איתם וליצור חולצה אופנתית ומקורית

הדפסה דיגיטלית על חולצות - המזכרות הכי מוצלחות מאירועים!

לא משנה אם מדובר באירוע משפחתי, חברתי או עסקי – אם אתם מחפשים מזכרת מיוחדת ושימושית חולצות מודפסות זאת אופציה שעולה וכדאי לקחת בחשבון. אצלנו ב"Tap Prints" נשמח לעזור לכם עם הדפסת חולצות בעיצוב אישי לאירועים החושבים:

חולצות מודפסות לסוף מסלול

הדפסה על חולצות לילדים לסוף שנה

אירועי סוף שנה יכולים להיות מאוד אמוציונליים ולרבים חולצה מודפסת זאת מזכרת מיוחדת לציון השנה שחלפה. תוכלו לשלב תמונות מאירועי השנה החולפת, משפטים שנאמרו וקרעו אתכם מצחוק או משפטים חשובים שמגדירים / מתארים את הקבוצה.

הדפסה על חולצות לאירועים

בין אם מדובר על אירוע סוף שנה לצוות העובדים וללקוחות ובין אם מדובר על אירוע קידום מכירות חולצות מודפסות זה פתרון נהדר לבעלי עסקים שרוצים להשאיר מזכרת לנוכחים וליהנות ממיתוג חינם כשהם לובשים אותן. תוכלו להוסיף את הלוגו שלכם, סלוגן או כל רעיון מיתוגי אחר ולשלב אותו עם אלמנטים שמתאימים לאירוע.

הדפסת תמונה על חולצה בעיצוב אישי
חולצות למסיבת רווקות

הדפסה על חולצות למסיבות רווקות

חולצות מודפסות זה חובה בכל מסיבת רווקות! תוכלו להוסיף אלמנטים שובבים שמתאימים לאווירה, להוסיף את שם הכלה ומשפטים מצחיקים ולעצב את המזכרת המושלמת מהערב הפרוע שלכן.

הדפסת חולצות לטיול שנתי

הדפסת חולצות מקוריות יכול להיות תוספת נהדרת לטיול השנתי, הילדים לבושים בצורה אחידה, נהנים ממזכרת לשנים הבאות והכי חשוב – זה מצטלם נהדר.

הדפסה על חולצות לבית ספר
הדפסה על חולצות לחתונות ואירועים

הדפסה על חולצות לחתונות

הרגע הגדול סוף סוף הגיע! בין אם זה חולצות מיוחדות למשפחה, לשושבינים ושושבינות, לחלק לאורחים או חולצות לחתן וכלה לשלב הריקודים – הדפסת חולצות לחתונה בעיצוב אישי מוסיף המון לשמחה ומזכרת נהדרת מהאירוע הגדול שלכם!

נשמח לעזור לכם בכל שאלה והתלבטות! 

השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו למספר ונשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות!

שאלות ותשובות

המחירים להדפסת חולצה  מתחיל ב-27 ש"ח ויכול לעלות בהתאם למורכבות העבודה. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

את כל המוצרים אנו מדפיסים אצלנו בבית העסק, לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. אך זה תלוי במלאי והזמנות קיימות. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.

כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפסה המושלמת. ניתן למתג ולהדפיס על החולצות על מה שתרצו.

אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם חולצות עם הדפסה איכותיות וברמה גבוהה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה כבסו את החולצה בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.

אנו מדפיסים לכל כמות. החל מהזמנה של הדפסה על חולצה בודדת של ועד הזמנות של אלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.

אנו מתחייבים לספק הזמנות על 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.

כמו כן ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן השילוח הינו בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.

אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גם לילדים וגם למבוגרים.

ניתן להדפיס על חולצות בצבע שחור או לבן, ניתן להזמין גם בצבעים אחרים בהזמנה מעל 40 יחידות.

אנחנו מדפיסים על חולצות 100% כותנה או חולצות דרייפט.