הדפסה על כוס תרמית

אחת מהמתנות השוות ביותר שתוכלו להעניק לעובדים שלכם, או ללקוחות שלכם זו כמובן כוס תרמית ממותגת עם הדפסה מיוחדת. לכוס תרמית יתרונות רבים, והיא נחשבת שימושית מאוד – בעיקר בחורף, בימים גשומים שכל מה שמתחשק לנו זה להישאר בבית עם קפה חם – הכוס היא חצי נחמה, כי העובדים או הלקוחות שלכם יוכלו להתחיל את היום בעבודה עם הקפה מהבית שישמור על החום שלו לאורך שעות. וזה לא הכל, תוכלו להדפיס על הכוס הדפסה מגניבה ומיוחדת, שתהפוך את הכוס שהבאתם להם לכזו שהם יתגאו להסתובב איתה ברחוב.

תוכן עניינים

הדפסה על כוס תרמית בעיצוב אישי

בוחרים

בוחרים את צבע הכוס התרמית ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על הכוס התרמית

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את הכוס התרמית.

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

למי מתאים לקנות כוס תרמית ממותגת?

  • מתנות לעובדים – כוסות תרמיות ממותגות הן מתנה מושלמת לעובדים. הן שימושיות, נוחות לשימוש יומיומי, ובעיקר מראות שאכפת לכם מהעובדים ושאתם רוצים להעניק להם משהו איכותי. כוסות תרמיות איכותיות שומרות על המשקה חם או קר לאורך זמן, מה שנוח לעובדים במשרד. בנוסף, כשהן ממותגות עם לוגו החברה הן יוצרות תחושת שייכות וגאוות יחידה. זו דרך טובה להראות לעובדים שאנו מעריכים אותם ורוצים שירגישו חלק מהחברה.
  • מתנות ללקוחות – כוסות תרמיות ממותגות הן מתנה מושלמת עבור לקוחות. מהסיבה הפשוטה –  הן מייצגות אתכם בצורה יפה ומכובדת, ומשמשות כמזכרת שימושית במיוחד… זו דרך מצוינת לחזק את הקשר עם הלקוחות הקבועים שלכם ולהראות להם שאנו מעריכים אותם.
  • מתנות לאירועים וכנסים – כוסות תרמיות ממותגות הן בחירה מצוינת כמתנה במסגרת אירועים וכנסים. הן פריט שימושי שכל משתתף ישמח לקבל, והן מאפשרות לנו להציג את המותג שלנו בצורה מגניבה ואחרת. משתתפי האירוע יכולים להשתמש בכוסות במהלך האירוע עצמו, ולאחר מכן לקחת אותן הביתה ולהמשיך להשתמש בהן, או כמתנה לדרך.
  • מתנות לאירועים משפחתיים – כוסות תרמיות ממותגות הן בחירה נהדרת כמתנה לאירועים משפחתיים כמו חתונה, ברית, יום הולדת וכד'. הן פריט שימושי שכל אדם יכול ליהנות ממנו, בכל גיל. בנוסף, הן מאפשרות הוספת הדפסה אישית עם שם או איחול מיוחד לאירוע.

רעיונות להדפסה על כוס תרמית

לוגו או שם החברה

אחת ההדפסות היותר פופולריות על כוס תרמית, זה כמובן הלוגו של החברה או שם החברה, במקרה ואתם רוכשים את הכוס עבור העובדים או הלקוחות שלכם – כך תדאגו שהם יזכרו אתכם כשהם שותים קפה חם וטעים, ושהקונוטציה שעולה להם מכם תהיה חיובית כמובן. 

סלוגן או משפט המזוהה עם החברה שלכם 

במקרה של נייקי, המשפט המזוהה איתם ביותר זה "Just do it", חשבו איזה משפט או סלוגן הכי מזוהה עם החברה שלכם והעובדים שלכם והדפיסו אותו על הכוס. כך העובדים שלכם ירגישו תחושת שייכות אמיתית לארגון שלכם, והכוס הזו תעורר בהם מחשבות חיוביות על מקום העבודה כל פעם שהם ישתמשו בה.

תמונה או איור המזוהה עם החברה 

בדומה ללוגו, או סלוגן – אם יש לכם תמונה המזוהה עם העסק או החברה שלכם, במידה והכוס מיועדת לעובדים או ללקוחות שלכם, הדפסה של האיור יכולה להיות רעיון נפלא. 

תמונה

אם החלטתם להזמין את הכוס כמתנה רומנטית, או חברית תוכלו להדפיס על הכוס תמונה שלכם יחד עם מקבל המתנה. כך הכוס תהפוך ייחודית לו, ואין סיכוי שהוא לא יזכור אתכם כאנשים שיודעים לתת מתנות שוות ומקוריות במיוחד.

מתי מתאים לחלק כוס תרמית כמתנה?

כוסות תרמיות מתאימות כמתנה במגוון הזדמנויות לאורך השנה:

  • בחורף – אחת המתנות הפופולריות של ארגונים וחברות בחורף היא כמובן כוס תרמית, ולא בכדי – כולנו בחורף רוצים להתחמם עם משקה חם, ובעזרת הכוס ניתן לשמור על הטמפרטורה של המשקה לאורך שעות ארוכות.
  • בתחילת שנה אזרחית – כוס תרמית יכולה לשמש כמתנת ראש השנה לעובדים, לקוחות או בני משפחה – כמובן שאפשר להוסיף עיצוב וכיתוב עם איחולים לשנה טובה.
  • לכבוד החגים – חגים כמו חנוכה, פורים ופסח הם הזדמנות טובה למתנות מעוצבות עם מוטיבים המתאימים לחג.

רוצים להזמין כוס תרמית? הזמינו מ-Tap Print!

אצלנו ב-Tap Print תוכלו להזמין כוס תרמית איכותית ביותר, עם הדפסה לבחירתכם. אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת שתהפוך את הכוס שלכם ללא פחות ממושלמת. אז למה אתם מחכים? דברו איתנו, וניצור את הכוס המדויקת עבורם ועבור הצורך שלכם!

שאלות ותשובות

זה משתנה, בהתאם לכוס שתבחרו, סוג ההדפס ופרמטרים נוספים – הכי מומלץ ליצור עמנו קשר וניתן לכם הצעת מחיר משתלמת. 

יש מגוון רחב של צבעים, כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור!

בוודאי שכן, נשמח ליצור יחד אתכם את העיצוב המושלם.

בשביל זה אנחנו כאן! דברו איתנו להצעת מחיר שווה במיוחד.