הדפסה על כובעים

מחפשים כובעים בהדפסה אישית? חשוב לכם מוצר איכותי שנשמר לאורך זמן? אנחנו בחברת Tap Prints מתמחים בהדפסה על כובעים לכל אירוע ולכל מטרה – הדפסה על כובעי רשת מקוריים, הדפסה על כובעי טמבל ועל כובעי מצחייה. בעזרת מכשור מתקדם אנו יוצרים מוצר איכותי ועמיד לאורך זמן וטכנולוגיה שמספקת הדפסים ברמה הגבוהה ביותר שנראים מעולה גם אחרי כביסה או מגע עם מים.

תוכן עניינים

הדפסת כובעים בהזמנה אישית

הדפסה על כובעים בעיצוב אישי

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

מה אנחנו מדפיסים על הכובעים שלנו?

בעזרת הטכנולוגיה החדשנית אנו יכולים להדפיס כל תמונה או עיצוב שתחברו ברזולוציה גבוהה שנותנת לכובעים מראה איכותי כמו כובעים של המותגים הגדולים, רק אל תתפלאו אם תראו את הח'ברה חובשים את הכובע ביום-יום. אז מה אנחנו מדפיסים היום?

כובע בהזמנה אישית

הדפסת תמונות על כובעים

 כובעים מודפסים עם תמונה משפחתית בטבע? תמונה של החתן והכלה המאושרים? תמונה שיכורה של כולם יחד בערב צוות? הדפסת תמונות מיוחדות על כובעים יכול להיות מזכרת נהדרת ואופנתית מערב בלתי נשכח.

הדפסת לוגו על כובעים ומיתוג עסקים

 הדפסת לוגו החברה על כובעים יכול להיות מעולה למיתוג העסק – גם מתנה שימושית ללקוחות שזוכרים זאת לטובה וגם הפצת שם החברה בחינם. בנוסף, כובעים עם לוגו וסלוגן החברה יכולים להיות תוספת נהדרת וייצוגית לתלבושת הצוותים שנותנים שירות פרונטלי.

מיתוג הדפסה על כובעים לעסקים
הדפסה דיגיטלית על כובע מצחייה

הדפסת משפטים מצחיקים

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון ענק של כובעים בעיצובים מצחיקים שיוסיפו המון לאווירה! (ואם אתם צריכים – אנחנו תותחים בלמצוא את המשפט השנון שמתאים בול לאירוע! )

הדפסת ציורים ועיצובים שלנו

מחפשים רעיון מגניב לכובע מעוצב? אחד הקטעים שלנו זה הדפסת ציורים וגרפיטי מגניבים בעיצובים מקוריים שלנו. תמיד אפשר לשלב בין כמה סגנונות ולעצב לכם כובעים מקוריים.

הדפסת תמונה על כובע
הדפסה על כובעים לחתונות ואירועים

הדפסת עיצובים שלכם

אם יש לכם עיצוב מקורי שלכם שאתם רוצים להדפיס, אנחנו מזמינים אתכם לשלוח לנו סקיצות והנחיות ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את כל השאר!

באילו אירועים מדפיסים על כובעים?

  • כובעים מודפסים לסוף שנה – אירועי סוף שנה מתקרבים ולנו יש את המתנה המושלמת – כובעים בהדפסה אישית שגם ישמשו אתכם בקיץ החם וגם יהיו למזכרת נהדרת ומרגשת מהשנה שחלפה.
  • כובעים ממותגים לעסקים – כאמור, כובעים ממותגים יכולים להועיל לקידום מכירות ולמיתוג, גם מתנה שימושית ללקוח וגם פרסום והפצת שם המותג לגמרי בחינם. כובעים ממותגים עם לוגו וסלוגן החברה יכול להיות מתנה נהדרת לאורחים שלכם באירועי חברה, אירועי השקה וימי מכירות ומבצעים מיוחדים.
  • הדפסה על כובעים למסיבות רווקות – בנינו, אחד הדברים שהכי עושים את המסיבה זה האקססוריז ובמיוחד כאלה שיכולים להישאר כמזכרת שימושית מהערב הגדול. תוכלו להדפיס על כובעי רשת מגניבים ולהוסיף אלמנטים שובבים או קריקטורה מצחיקה של הכלה ועוד.
  • כובעים מודפסים לחתונות – בכל חתונה יש את השלב שהמבוגרים מתחילים להתפזר, המסיבה מתחילה להתעורר והאקססוריז המדליקים מתחילים לצוץ משום מקום: פאות, משרוקיות, מסכות ושרשראות. גם כובעים בהדפסה אישית יכולים להיות תוספת צבעונית לרחבת הריקודים. תוכלו לכתוב את התאריך ואפילו להוסיף תמונה או עיצוב מקורי.
  • כובעים להדפסה לטיול שנתי – כמעט בכל שנה יהיה את התלמיד הזה ששכח להביא כובע ליום הטיול. כובעים להדפסה יכול להיות פתרון נהדר גם למורים שרוצים להיות מוכנים לכל מקרה ולשלוף כובע ייצוגי בלי הוויכוחים, או פשוט בשביל להעניק מזכרת נהדרת מהטיול לכל התלמידים וצוות המורים.

אנחנו מדפיסים הכול – על הכול!

אנו בחברת "טאפ הדפסות" מתמחים בהדפסה על מוצרי איכות למטרות פרטיות ועסקיות עם שירות משלוחים מהיר לכל חלקי הארץ. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד?

יש לכם שאלות? צריכים להתייעץ? אנחנו כאן לשירותכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או תתקשרו, טלפון: