הדפסה על חולצות
סוף מסלול

בשירות הצבאי יש כמה מסורות שהן אולי לא כתובות, אבל עדיין חובה. הדפסה של חולצות סוף מסלול היא בין המסורות הוותיקות והאהובות ביותר בתקופת הצבא, וגם אחרי עשרות שנים החולצות האלה נמצאות בארון. אם אתם מחפשים מזכרת מיוחדת מהשירות שלכם, הדפסה על חולצות סוף מסלול תעשה את העבודה, וכאן תגלו איפה להזמין חולצות שיהיו בארון שלכם גם בעוד עשרות שנים.

תוכן עניינים

רעיונות להדפסה על חולצות סוף מסלול

הדפסת חולצות באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

הדפסה על חולצות סוף מסלול בהתאמה אישית

אם אתם רוצים שירות הדפסה על חולצות סוף מסלול, השמיים הם הגבול. כאן ב-Tap-Prints אנחנו מספקים מגוון שירותי הדפסה איכותיים, כולל הדפסות על חולצות.

חולצות יכולות לכלול כל מה שתרצו: סיסמאות, שם החטיבה שלכם, דמויות שונות, וכל דבר אחר שתרצו. המומחיות שלנו היא הדפסות איכותיות, ואנחנו משתמשים בטכנולוגיות החדשניות ביותר כדי לספק ללקוחותינו מוצרים מודפסים באיכות גבוהה.

כאן תוכלו לעצב את החולצה שאתם רוצים, ואם אתם לא בטוחים מה להדפיס עליה, אין בעיה. יש לנו צוות של גרפיקאים מקצועיים שיוכלו לעצב לכם את חולצת סוף המסלול המושלמת, עם כל הפריטים שאתם רוצים על החולצה. כשחיילים רוצים מזכרת מיוחדת מהשירות שלהם, הם פונים אלינו, ואנחנו נשמח לעזור לכם לייצר מזכרות מיוחדות מתקופה בלתי נשכחת.

חולצות סוף מסלול איכותיות במגוון מידות

כמו שאמרנו, חולצות סוף מסלול מסמלות סוף של תקופה זמן רב אחרי שהיא נגמרת. אם אתם רוצים לשלוף בעוד כמה שנים את חולצת סוף המסלול שלכם ולהיזכר בתקופה המיוחדת שלכם, חשוב שהחולצה תהיה באיכות גבוהה.

ב-TapPrints אנו מספקים שירות הדפסה על מוצרים כולל על חולצות סוף מסלול באיכות גבוהה במיוחד. יש לכם אפשרות לבחור בין גוונים רבים של חולצות, וגזרות שונות: חולצות קצרות, חולצות ארוכות, חולצות עם צווארון V, חולצות עם צווארון עגול, חולצות צמודות, ועוד.

אנחנו מציעים גם טווח גדול של מידות, כך שכל מי שהיה אתכם במסלול יקבל מזכרת שמתאימה למידותיו. החולצות הן חולצות כותנה 100% איכותיות במיוחד, וניתן להזמין גם חולצות דרייפיט לפי העיצוב שאתם רוצים.

החולצות הן באיכות ללא פשרות, אפשר לכבס אותן שוב ושוב בלי בעיה, והן לא מתכווצות. החולצות שתזמינו יחזיקו מעמד במשך שנים רבות, ואתם תוכלו ללבוש אותן שוב ושוב, או לשמור אותן בארון.

חוץ מאיכות החולצות, אנחנו מקפידים גם על איכות ההדפסה. מכונות הדפוס שלנו הן המתקדמות ביותר בשוק, ככה שההדפסים על חולצות סוף המסלול שלכם יהיו מדויקים, ברורים ולא ירדו בקלות.

הדפסה על חולצות במחירים נוחים ואספקה מהירה

ב- TShoePrintsזמינים לכם שירותי הדפסה איכותיים בהתאמה אישית. כאן אתם יכולים להזמין חולצות סוף מסלול בעיצוב שאתם רוצים, וליהנות מהדפסה איכותית במיוחד. בנוסף, אנחנו מספקים ללקוחותינו שירותי הדפסה במחירים נוחים במיוחד. אצלנו אין מינימום הזמנה, ואין מחירים גבוהים על שירות ההדפסה.

אתם יכולים להזמין חולצות סוף מסלול בראש שקט, וליהנות ממחירים נוחים, בלי להתפשר על האיכות של החולצות. אנחנו גם מספקים את המוצרים שלנו במשלוחים מהירים לכל רחבי הארץ, ככה שתוכלו ליהנות מחולצות סוף מסלול בלי להמתין להן שבועות ארוכים.

הצוות שלנו זמין לספק לכם שירות מותאם אישית, ולעזור לכם לעצב חולצת סוף מסלול מדהימה. פנו אלינו, ותיהנו ממזכרת מיוחדת מתקופה בלתי נשכחת שתגרום לכם לחייך בכל פעם שתלבשו אותה.

שאלות ותשובות

המחירים של להדפסת חולצות סוף מסלול מתחילים  ב-27 ש"ח ויכולים לעלות בהתאם למורכבות העבודה. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

את כל המוצרים אנו מדפיסים אצלנו בבית העסק, לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. אך זה תלוי במלאי והזמנות קיימות. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.
כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפס המושלם לחתונה שלכם.. 
אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם חולצות עם הדפסה איכותיות וברמה גבוה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה כבסו את החולצה בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.
אנו מדפיסים לכל כמות. החל מהזמנה של הדפסה על חולצה בודדת של ועד הזמנות של אלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.
אנו מתחייבים לספק הזמנות על 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.
אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גם לילדים וגם למבוגרים.
ניתן להדפיס על חולצות לחתונה בצבע שחור או לבן, ניתן להזמין גם בצבעים אחרים בזמנה מעל 40 יחידות.
אנחנו מדפיסים על חולצות 100% כותנה או חולצות דרייפט?

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.