הדפסת חולצות ליום הולדת

כאשר מגיע יום ההולדת של האנשים הקרובים לנו, תמיד עולה השאלה: איזו מתנה לקנות??? למרבה השמחה, הימים של שיטוט בקניונים וחנויות כבר חלפו, והיום ניתן להזמין מתנות מיוחדות לימי הולדת בלי לצאת מהבית. אם אתם מחפשים מתנה מקורית ליום הולדת, הדפסה על חולצות ליום הולדת עם Tap Prints תאפשר לכם להעניק מתנה בלתי נשכחת. כאן תיהנו מהדפסים מיוחדים על חולצות באיכות גבוהה, ותוכלו להפתיע את האנשים שאתם אוהבים עם מתנה מקורית.

תוכן עניינים

רעיונות להדפסה על חולצות ליום הולדת

הדפסת חולצות ליום הולדת באיכות גבוהה

בוחרים

בוחרים את צבע החולצה, המידה ואת ההדפסה שרוצים להדפיס על החולצה

מעצבים

שולחים אלינו תמונה או עיצוב מוכן או שאנחנו נעצב לכם את החולצה .

מקבלים

מקבלים את המוצר עם שליח שמגיע עד הבית!

חולצות מודפסות ליום הולדת: מתנה בלי גיל

חולצות מודפסות ליום הולדת הן מיוחדות מפני שהן מתאימות לכל גיל ולכל שלב בחיים. בין שאתם חוגגים יום הולדת לילדים, או לסבא וסבתא – חולצה מודפסת עם הדפס מקורי תתאים לאירוע. אתם יכולים להזמין חולצה מודפסת לחתן או כלת היום הולדת בלבד, או להזמין חולצות מודפסות ליום הולדת עבור כל האורחים.

באופן הזה לכל האורחים תהיה מזכרת מיוחדת מחגיגות יום ההולדת, ואתם אלו שתהיה אחראיים לה. ב- Tap-Prints אנחנו מספקים שירותי הדפסה על מגוון פריטים ועבור שלל אירועים, ואם אתם מחפשים שירות הדפסה על חולצות ליום הולדת – הגעתם למקום הנכון.

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי לעובדים וללקוחות

רעיונות להדפסה על חולצה ליום הולדת

הדפסה על חולצות ליום הולדת

הדפסת תמונה על חולצות

אחרי שהחלטתם על שירות הדפסת חולצות ליום הולדת, מגיע השלב לבחור רעיונות להדפסה על חולצה ליום הולדת. כאן השמיים הם הגבול, ואתם יכולים לבחור בין מגוון הדפסים מיוחדים אצלנו:

  • הדפסים של משפטים מצחיקים
  • הדפסים של ציטוטים
  • הדפסים של תמונות
  • הדפסים של איורים

 

כדי להיות בטוחים שבעל השמחה יאהב את ההדפס, חשבו מה הוא/היא אוהב. תוכלו לשלב הדפס של משפטים עם איורים או תמונות שנוגעות לבעל/ת השמחה, ובכך ליצור מתנה אישית ומיוחדת. אתם יכולים להדפיס תמונות משפחתיות או תמונות עם חברים, משפטים עם בדיחות פנימיות, ציטוטים מצחיקים, וכל אלמנט אחר שתרצו.

I'm too sexy for my age, לוקח 60 שנה להיראות כל כך טוב, אני לא בת 60, אני בת 30 עם ניסיון של 30 שנה, יום הולדת לאימא הכי טובה בעולם, מחליף קידומת, הפסקתי לספור אחרי 29, ומשפטים אחרים הם רק חלק ממה שאפשר להדפיס על חולצות יום הולדת, וכאן ב-TapPrints אנחנו נעזור לכם בעיצוב החולצה שאתם רוצים.

הדפסת חולצות ליום הולדת עם שירות מקצועי

מתנות מקוריות ליום הולדת, כמו חולצות מודפסות, הן בעלות טאץ' אישי, ואנשים תמיד רוצים לשמור אותן כמזכרת. כדי שבעל/ת השמחה ייהנו מחולצה מודפסת ומקורית לאורך זמן, חשוב לבחור בחולצות איכותיות, ובשירותי הדפסה איכותיים. כאן ב- Tap-Prints אנחנו מתמחים בהדפסה על מגוון מוצרים, לרבות חולצות, ומספקים ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר. לצד שירותי הדפסה על חולצות לחתונה, הדפסה על חולצות סוף מסלול, הדפסה על נעליים ושלל שירותים אחרים, אנחנו גם מדפיסים חולצות ליום הולדת בהתאמה אישית.

כאן תמצאו מבחר גדול של חולצות בשלל דגמים, מידות וגזרות, ובאיכות גבוהה במיוחד. החולצות שלנו עשויות מ-100% כותנה איכותית, וניתן לבצע הדפסות גם על חולצות דרייפיט איכותיות במיוחד. צוות העיצוב המקצועי שלנו יעצב לכם חולצות ליום הולדת, עם רעיונות להדפסה על חולצה ליום הולדת שקולעים בול. אחרי העיצוב הממוחשב, החולצות יעברו להדפסה במכונות דפוס מתקדמות במיוחד. התוצאה היא חולצות מודפסות באיכות גבוהה, עם הדפסים מהממים.

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי

בלי מינימום הזמנה, בלי בעיות

מלבד חולצות באיכות גבוהה והדפסות חדות ואיכותיות, אנחנו גם מספקים ללקוחותינו שירות מקצועי, ללא מינימום הזמנה. בין שאתם רוצים להזמין חולצה אחת למישהו שחוגג יום הולדת, או 30 חולצות עבור כל האורחים – כאן אין מינימום הזמנה! אנחנו נכין לכם כמה חולצות מודפסות ליום הולדת שאתם רוצים, בעיצוב שאתם רוצים, ובאיכות ללא תחרות. ניתן לכבס את החולצות בלי דאגה, והן יחזיקו מעמד בארון במשך זמן רבץ

אם אתם מחפשים שירות הדפסה באיכות גבוהה על חולצות ליום הולדת, Tap-Prints כאן בשבילכם. אנחנו נעזור לכם לעצב את החולצה המושלמת ליום הולדת, כך שתוכלו להעניק מתנה אישית ומיוחדת לאנשים שאתם אוהבים, ביום הולדתם.

הדפסה על חולצות ליום הולדת

נשמח לעזור לכם בכל שאלה והתלבטות! 

השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו למספר ונשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות!

שאלות ותשובות

המחירים של להדפסת חולצה בודדת ליום הולדת מתחיל ב-27 ש"ח ויכול לעלות בהתאם למורכבות העבודה. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

את כל המוצרים אנו מדפיסים אצלנו בבית העסק, לרוב אנו מצליחים גם לספק הזמנות מהיום להיום. אך זה תלוי במלאי והזמנות קיימות. מומלץ להתקשר ולברר עמנו מראש.
כן בהחלט! אפשר לשלוח לנו תמונות ודוגמאות של עיצובים שאתם אוהבים ואנחנו כבר נדאג לעצב לכם את ההדפסה המושלמת. ניתן למתג ולהדפיס על החולצות על מה שתרצו.
אנחנו משתמשים בטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ביותר על מנת לספק לכם חולצות עם הדפסה איכותיות וברמה גבוה, על מנת לשמור את איכות ההדפסה כבסו את החולצה בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות.
אנו מדפיסים לכל כמות. החל מהזמנה של הדפסה על חולצה בודדת של ועד הזמנות של אלפים. לקבלת הצעת מחיר מוזמנים להשאיר פרטים.
אנו מתחייבים לספק הזמנות על 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וביצוע תשלום. בהזמנות מיוחדות ינתן זמן אספקה במעמד ההזמנה. לרוב זמן האספקה מהיר יותר מהזמן המשוער.
אנו מחזיקים במגוון רחב של מידות גם לילדים וגם למבוגרים.
ניתן להדפיס על חולצות בצבע שחור או לבן, ניתן להזמין גם בצבעים אחרים בזמנה מעל 40 יחידות.
אנחנו מדפיסים על חולצות 100% כותנה או חולצות דרייפט?

כן. ניתן לעשות משלוח בעלות 55 ש"ח . זמן אספקה בין 3-5 ימי עסקים. המשלוח נעשה על ידי דואר ישראל.